Retrospect is terug van weggeweest

Bij een install, van Retrospect, altijd eerst de oude Retrospect verwijderen (allemaal, bestond voorheen uit diverse voor andere landen, waar update bij staat, alles moet je verwijderen.
De nieuwe zip downloaden en opnieuw installeren, mocht hij later weer gaan haperen, op de site van Rieter een update zoeken, staat keurig een datum bij.
gelukkig is deze beheerder super snel met update's
Post automatically merged:

De voorgaande post, betreft Raspberry, voor de Android boxen, via de App store de NPO start APK downloaden en installeren.
 
Hij was er gisteren nog mee bezig. Dit keer won ik de race. Mijn addon werkt al wel weer. Meestal is hij sneller
 
Als laatste ook maar de Shield opgewaardeerd naar Kodi v18 en NPO werkt weer
 
Laatst bewerkt:
@Opvolger : ik heb je UZG 3.2 update geinstalleerd op mijn Eminent met Kodi 17.6. Helaas werkt dat niet, komt steeds met melding van DRM bescherming. Weet jij of het met Kodi 17.6 uberhaupt nog kan werken of wordt het nu echt tijd om mijn speler te vervangen door Kodi 18 ?
 
Laatst bewerkt:
Heel gek...

Ik heb kodi op een raspberry staan en een android gsm. Op de gsm werkt npo start wel (speelt wel af), op de raspberry niet. Veronica, rtl, sbs... etc speelt wel op beide af. Ik heb geen idee waarom ? iemand ????

aanvullende info: beide leia 18.1 met laatste retrospect
 
Ook getest met uitzendingen die kort geleden zijn uitgezonden? Sommige oude uitzendingen willen nog wel eens problemen geven is mijn ervaring
 
Je hebt de inputstream adaptive in gebruik ? zie instellingen algemeen.
 
Was dit toen niet alleen nodig om het uberhaupt te kunnen installeren, ik heb net mijn Shield opnieuw geinstalleerd en kon Retrospect gewoon zonder problemen installeren en Npo gebruiken
 
@Megamio Je hebt Google Widevine libraries nodig, zit al in Android maar niet in Windows en Linux. "In order to play Widevine DRM files you will need to have the Google Widevine libraries installed. Android based devices have this as a native component, for Windows and Linux you will need to install them"
Via de settings van Retrospect kan je Widevine installeren met de InputStream Adaptive Helper.
You must be registered for see images attach

Zie ook hier onder
 
Google Widevine libraries met behulp van de InputStream Adaptive Helper wil niet geinstalleerd worden op rbpi...

Ik ga het nog eens proberen....

Wederom lukt het installeren van widevine niet. Na het downen, en vervolgens installeren, krijg ik een error melding dat widevine installatie mislukt is...
 
Laatst bewerkt:
@Megamio Gebruik je wel de Retrospect versie voor Leia? Nieuwste momenteel . In eerder genoemde link staat ook genoemd een handmatige optie voor installeren Widevine. Je kan je LibreElec versie eens checken en je hebt Kodi Leia nodig. Misschien staan hier ook nog wat tips: en
 
Laatst bewerkt:
Bedankt B. web voor de tips. Ga er even naar kijken, hoop dat ik het snap en lukt...

Word er helemaal gek van: alles staat zoals op mijn mob / raspb, maar de raspb blijft weigeren sommige npo streams af te spelen, terwijl me mob dat wel doet. Goede optie om de raspb maar is helemaal opnieuw te installeren ?

En inmiddels gedaan. Widevine wilde nu wel installeren, en npo loopt zoals het hoort !
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: B. web
Kodi 18: check
Retrospect 4.1.8.9: check
Widevine geïnstalleerd: check

Helaas starten de programma's helaas niet op. Wat doe ik verkeerd?
 
Denk ook nog even na, of je alle Retrospect programma's hebt uitgeschakeld of verwijderd, daarmee bedoel ik echt allemaal, check of ze uit staan.
dan pas de nieuwe update installen, hij zal dan roepen Retrospect bijgewerkt, controleer of hij nu ingeschakeld staat.
hij zou volgens de wet van Bartje nu moeten werken.
 
  • Like
Reacties: rich-67