Add-on Retrospect not working

@Mondriaan De eerste fix was voor test doeleinden. Later zijn er meer aanpassingen gedaan. Inmiddels is er een nieuwe versie
Version: plugin.video.retrospect-v5.5.13. Werkt hier goed op de Windows PC. Als het na update bij jou PC nog niet goed werkt kan je Retrospect eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren.

@Frambozentaart Nee, die is er niet voor zover mij bekend. Het is wel eens gevraagd aan de ontwikkelaar van Retrospect in 2020 en daar is het volgende op geantwoord:
"Retrospect does not contain direct url's to live streams for all channels. Most are required from their sources directly and require login or other means of additional parsing.
If you want a list of live channels you add the live channels to a Kodi playlist and use that one."

Is gemeld op Github en ook inmiddels opgelost.
"I will push an official update soon!" Als je niet kan wachten op de officiele update staat er ook een zip klaar om te updaten.

Als er een keer iets is met Retrospect kan je dat meestal al snel terug vinden bij de meldingen van Issues op Github:

Ik begrijp Github nog niet helemaal en als ik bij isues kijk, zie ik 1679 helemaal niet. Pas als ik op jouw link klik, kom ik erbij. Ojee het staat helemaal bovenaan in een kadertje. Bedankt B.web voor de aanwijzing.

• Like
Reacties: B. web
Heb net even gekeken en er is wel een update (in kodi zelf ) , alleen doet deze het maar gedeeltelijk . Npo start doet het niet b.v, maar regionale tv wel .

Sinds een paar dagen heb ik problemen met npostart en npoplus. Deze kan ik noch live kijken, noch terugkijken.
Dit doet zich voor op 3 linux systemen, 1x fedora37, 2x fedora36. RTL en SBS doen het gewoon.

Het lijkt op het probleem van begin februari 2023.

Via chromium-freeworld op fedora37 wekrt npostart wel.

Zijn er meer kodi-gebruikers met een vergelijkbaar probleem?

@kodi_user_77 Even hierboven kijken, er waren meer gebruikers met dit probleem. Nog even wachten op de update, duurt soms een paar dagen voor die verschijnt. Of je kan het zip bestand downloaden en dan via kodi updaten, dat lost het bij mij op voor Kodi 20.
Is gemeld op Github en ook inmiddels opgelost.
"I will push an official update soon!" Als je niet kan wachten op de officiele update staat er ook een zip klaar om te updaten.

Als er een keer iets is met Retrospect kan je dat meestal al snel terug vinden bij de meldingen van Issues op Github:

@kodi_user_77 Even hierboven kijken, er waren meer gebruikers met dit probleem. Nog even wachten op de update, duurt soms een paar dagen voor die verschijnt. Of je kan het zip bestand downloaden en dan via kodi updaten, dat lost het bij mij op voor Kodi 20.
Klopt van die update, zaterdag was de nieuwe versie 5.5.14 te downloaden/ updaten en die werkt wel met Leia, maar als ik het goed begrijp komt er voor Leia geen opvolger meer en zal je naar Matrix of Nexus moeten. En dat is weer jammer van de addons, die daar niet meer op werken.