Ik heb de zip gedownload. Waar kan ik m in kodi nu vinden? Bij externe opslag zie ik m niet. Downloader is leegJe kan de appJe moet ingelogd zijn om deze link te bekijken.gebruiken uit de Google Playstore. Daarin via de browser zoeken naar Retrospect Github en dan gaan naar issues en de zip downloaden. De zip kan je daarna binnen kodi als een add-on installeren van zip bestand.
Zie ook
![]()
Add-on - Reretrospect 5.6.6 werkt niet meer met NPO Start
NPO Start heeft de hele boel gereorganiseerd en kennelijk ook de achterliggende API aangepast. Het is nu niet meer mogelijk om met Retrospect uitzendingen te bekijken. Ik hoop dat hier iets aan te doen is want ik gebruik het vaak. e.kodi-forum.nl
Ah oke, ik ga straks even checkenBij de app Downloader even kijken via apps of deze bij "Rechten" > Bestanden Media "toestaan" als rechten heeft. Daarna nog een keer proberen, dan zou de zip in de Downloader map moeten staan.
Ook bij Kodi moeten rechten Bestanden Media op altijd toestaan staan.
Ik ben via apps (op de tv) naar Downloader gegaan. Waar zie die check voor de rechten?Bij de app Downloader even kijken via apps of deze bij "Rechten" > Bestanden Media "toestaan" als rechten heeft. Daarna nog een keer proberen, dan zou de zip in de Downloader map moeten staan.
Ook bij Kodi moeten rechten Bestanden Media op altijd toestaan staan.
Dank voor je geduldIk bedoel in de instellingen van Android: tandwieltje / Instellingen > Apps > en dan Downloader en Kodi > Rechten.
Helaas nergens apps te vinden. Op afbeelding 1 zie je dat wel staan maar na drukken ben ik bij afbeelding 21e afbeelding tandwieltje, zou moeten leiden naar Android instellingen.
2de afbeelding lijkt meer op tv instellingen.
Kan wel zijn dat je daar op de Android-instellingen nog een keer moet klikken.
Heb zelf geen smart tv, maar chromecast google tv 4k.
Een hele zoektocht maar…. Stond bij opslag -> apps etc Maar dit staat er bij Downloader. Waar kan ik dit in Kodi zien?Helaas nergens apps te vinden. Op afbeelding 1 zie je dat wel staan maar na drukken ben ik bij afbeelding 2
kodi stond op “ toestaan bij gebruik van app”. Staat nu op “altijd toestaan”. EN HET WERKT!!!! Heel erg bedankt voor de tips. Echt wat geleerd weerVoor Kodi app op de zelfde wijze op zoeken als je hebt gedaan voor Downloader. Dus ook opslag -> apps etc
Geweldig! Bedankt voor de supersnelle actie!Inmiddels is er een update Retrospect v5.7.0 beschikbaar in de Kodi Add-on repository.