Add-on Retrospect not working

Kodi (systeem)instellingen --- addons ---addon installeren via zipbestand

De zip eerst op usb zetten eventueel of als je de link download op tv zal de zip bij externe opslag en dan download te vinden zijn.

Je kan de app gebruiken uit de Google Playstore. Daarin via de browser zoeken naar Retrospect Github en dan gaan naar issues en de zip downloaden. De zip kan je daarna binnen kodi als een add-on installeren van zip bestand.
Zie ook

• Like
Reacties: Shaman
Goedemiddag,

zolang npo start nog niet werkt op retrospect kan je de npo uitzendingen terugkijken op de "npo start" app.
De RTL uitzendingen kan je terugkijken bij "recent" op rtl xl in retrospect.

groeten,
Miguel

Je kan de app gebruiken uit de Google Playstore. Daarin via de browser zoeken naar Retrospect Github en dan gaan naar issues en de zip downloaden. De zip kan je daarna binnen kodi als een add-on installeren van zip bestand.
Zie ook
Ik heb de zip gedownload. Waar kan ik m in kodi nu vinden? Bij externe opslag zie ik m niet. Downloader is leeg

Bijlagen

• IMG_3037.jpeg
    IMG_3037.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 9
  • image.jpg
    image.jpg
  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 10
  • image.jpg
    image.jpg
Bij de app Downloader even kijken via apps of deze bij "Rechten" > Bestanden Media "toestaan" als rechten heeft. Daarna nog een keer proberen, dan zou de zip in de Downloader map moeten staan.
Ook bij Kodi moeten rechten Bestanden Media op altijd toestaan staan.

• Like
Reacties: rich-67
Bij de app Downloader even kijken via apps of deze bij "Rechten" > Bestanden Media "toestaan" als rechten heeft. Daarna nog een keer proberen, dan zou de zip in de Downloader map moeten staan.
Ah oke, ik ga straks even checken 👍

• Like
Reacties: B. web
Ik ben via apps (op de tv) naar Downloader gegaan. Waar zie die check voor de rechten?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 2
Ik bedoel in de instellingen van Android: tandwieltje / Instellingen > Apps > en dan Downloader en Kodi > Rechten.

Ik bedoel in de instellingen van Android: tandwieltje / Instellingen > Apps > en dan Downloader en Kodi > Rechten.
Dank voor je geduld 👍 maar bij instellingen zie ik geen apps

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 6
  • image.jpg
    image.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 6
1e afbeelding tandwieltje, zou moeten leiden naar Android instellingen.
2de afbeelding lijkt meer op tv instellingen.
Kan wel zijn dat je daar op de Android-instellingen nog een keer moet klikken.
Heb zelf geen smart tv, maar chromecast google tv 4k.

1e afbeelding tandwieltje, zou moeten leiden naar Android instellingen.
2de afbeelding lijkt meer op tv instellingen.
Kan wel zijn dat je daar op de Android-instellingen nog een keer moet klikken.
Heb zelf geen smart tv, maar chromecast google tv 4k.
Helaas nergens apps te vinden. Op afbeelding 1 zie je dat wel staan maar na drukken ben ik bij afbeelding 2

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 3
  • image.jpg
    image.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 3
Misschien nog verder naar beneden scrollen. Zal ergens Apps moeten staan.

Helaas nergens apps te vinden. Op afbeelding 1 zie je dat wel staan maar na drukken ben ik bij afbeelding 2
Een hele zoektocht maar…. Stond bij opslag -> apps etc Maar dit staat er bij Downloader. Waar kan ik dit in Kodi zien?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 5
Voor Kodi app op de zelfde wijze op zoeken als je hebt gedaan voor Downloader. Dus ook opslag -> apps etc

• Like
Reacties: rich-67
Voor Kodi app op de zelfde wijze op zoeken als je hebt gedaan voor Downloader. Dus ook opslag -> apps etc
kodi stond op “ toestaan bij gebruik van app”. Staat nu op “altijd toestaan”. EN HET WERKT!!!! Heel erg bedankt voor de tips. Echt wat geleerd weer 😊

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 7
  • Like
Reacties: B. web
Inmiddels is er een update Retrospect v5.7.0 beschikbaar in de Kodi Add-on repository.

Hallo,
Ik heb bij Kodi Nexus 20.2 retrospect 5.72 geinstalleerd
Volgende probleem
Als ik bij retrospect 5.72 bij NPO START wil kijken en op start druk blijft het beeld hangen en het geluid gaat door
Als ik bij retrospect 5.72 op NOS wil kijken en op start druk werkt alles goed
Als ik geen retrospect gebruik en bv kodi uitzendinfg gemist wil kijken blijft het ook hangen.
Je zou dus denken dat ligt aan Kodi Alles opnieuw geinstalleerd , maar alles blijft hetzelfde
Wie kan mij daarbij helpen
Alvast bedankt