Review : 2 nieuwe Iptv apps AppleTv

neverbeclever

Forumlid
27 dec 2017
18
3
6
47
Voor de AppleTv zijn er niet echt veel prettig en handig/simpel/eenvoudig bedienbare iptv apps, althans dat vind ik.
Begin deze week vond ik deze 2
Prima werkende, maar ook simpel bedienbare en kinderlijk eenvoudige bedienbare,goed werkende AppleTv apps om IPTV mee te kunnen kijken.
Ook zeer prettig is het bijkomende feit dat de ontwikkelaar van deze 2 apps best vlot reageert op positieve kritiek en verbeteringen die ik aandroeg ook mits mogelijk per direct in een update deed verwerken....alleen daarom al de moeite waard.....

Ze zijn ook verkrijgbaar voor IOS iPhone/IPad, maar daar heb ik betere app voor gezien zoals bv de app Iptv Smarters, die ik zelf de beste app voor iOS en Android vind.....
Deze is helaas niet voor de AppleTv verkrijgbaar dus vandaar deze review, mede omdat ze verdacht veel weg hebben van de concurrent......

De moeite waard om ze voor de kleine vergoeding die ze vraagt eens te proberen, al zou je het alleen al doen om developers als haar te motiveren meer en of betere apps te ontwikkelen.....

Epg werkt
Catch up tv werkt
Tv series werkt
Vod werkt


Geloof me aan AppleTv app is echt best een klus.....

Hier de links naar de desbetreffende apps



Apple TV

op IPTV -
simple IPTV -


iOS

op IPTV -
simple IPTV -
 
  • Like
Reacties: guy1307 en Ipdva
Misschien nu wel aanwezig maar ik miste bij de diverse IPTV apps voor AppleTV de mogelijkheid om de EPG per land te zien in matrixvorm. Dus eigenlijk zoals Ziggo en KPN hun zender/programma's laten zien (per land). Dus onder elkaar de zenders en horizontaal weer de tijden.

Voor Android werkt dit wel bij PerfectPlayer, maar ik heb dit nog niet gezien bij Apple. Iemand?