Review H96 Max 4/64

70 down op de H96?
En op de laptop dan?

Ik heb inmiddels een kabel gelegd, heb nu de volle snelheid weer.
 
70 down op de H96?
En op de laptop dan?

Ik heb inmiddels een kabel gelegd, heb nu de volle snelheid weer.
Ookla speedtest er op gezet en dan krijg ik die waarden.
Waarmee test jij dan wil ik wel vergelijken als je wilt.
 
Op de laptop haal ik met VPN aan 135/40 bekabeld (Zonder VPN 500/40)
Op de Shield met VPN 80/30 bekabeld (Zonder VPN 500/40)
Op de Pc 135/40 met VPN bekabeld (Zonder Vpn 500/40)
Gewone mediabox met een 100Mb Lanpoort met VPN via 5.8 Wifi 40/35 (Zonder Vpn 100a120/40
Ik bedoel, heb jij dezelfde waarden op je laptop als op de box?
 
Ik heb de instelling gevonden om het volume te fixeren ipv dat het steeds omlaag geschroefd wordt.

Ga naar instellingen -> apparaat voorkeuren -> geluid.

En dan 'Enforce safe volume' uit zetten.

Lijkt me een bescherming tegen geluidsoverlast. ?
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en Shaman
Oud topic maar de vraag gaat over de h96max dus hier even plaatsten.
Als ik de horizon app wil benaderen moet ik die open via settings -->apps en dan kan ik de app kiezen.
Deze komt niet tevoorschijn in my apps en kan hem dus ook niet toevoegen aan snellkoppeling.
Op de xiaomi mi box (echte android tv) kan ik deze wel op de voorste blad krijgen ligt dit aan de box (geen android tv) ofweet iemand een andere manier.
Wellicht komt het mede doordat het een app is gemaakt voor androidtv.
 
Misschien dat het op een andere manier kan hoor.. Maar zou het bijvoorbeeld hier niet mee lukken? ?‍♂️


Create shortcut openen..
Applications
Ziggo opzoeken
Smart shortcut aanvinken
Bovenin plusje aanklikken
To launcher..

Ik heb dit eerder nog wel eens op mn foon gebruikt. Geen idee of het op je boxje werkt...
 
Ik zal het eens proberen @ateam278 ?
Ik was gewoon wat aan het klooien en het viel me op dat het op dat soort boxjes dus net niet of net effe anders werkt.
 
Oud topic maar de vraag gaat over de h96max dus hier even plaatsten.
Als ik de horizon app wil benaderen moet ik die open via settings -->apps en dan kan ik de app kiezen.
Deze komt niet tevoorschijn in my apps en kan hem dus ook niet toevoegen aan snellkoppeling.
Op de xiaomi mi box (echte android tv) kan ik deze wel op de voorste blad krijgen ligt dit aan de box (geen android tv) ofweet iemand een andere manier.
Wellicht komt het mede doordat het een app is gemaakt voor androidtv.
Dit is waarschijnlijk wel omdat het enkel een android tv app is, er zijn geen icoontjes in de maten die gewone android kan weergeven.
Met apk icon editor kan je de nodige icoontjes wel toevoegen, heb je wel even een pc voor nodig.