[Review] Mecool BB2 Pro: 3GB DDR4

Ik heb deze box ook bij alliexpress gehaald, en ik moet toch zeggen dat youtube en netflix kijken niet echt gebruiksvriendelijk is.
Je kan met de afstandsbediening niet echt fijn door de menus navigeren aangezien deze apps ook wel gemaakt zijn voor een tablet.
Bij een android tv werkt dit veel beter maar dit zijn ook weer andere progammas.
Daarvoor is Android TV bedacht, daarmee kun je wel met een afstandsbediening alles af. Android TV staat op de Shield en Mi Box.
 
Ik heb pas deze box gekocht bij Gearbest voor €59,22
MECOOL BB2 PRO TV Box Android 7.1 3GB DDR4 + 16GB

Amlogic S912 Octa-core CPU Bluetooth 4.0 Streaming Media Player
Ik vind het het een hele fijne box,makkelijk te bedienen met de bijgeleverde afstandbediening maar heb daarnaast hier voor het gezin en voor mezelf de Minix A2 Lite afstandbediening waar eigenlijk iedereen wel mee overweg kan,zelfs m,n kleinkinderen van 6 en ouder kunnen ermee overweg.De goedkoopste is volgens mij nog steeds voor €24,95
Ik denk dat velen onder ons dat nou niet echt goedkoop vinden maar als je veel van je box gebruik maakt is het wel heel fijn en scheelt heel veel ergenis.
Aan de onderkant zit een toetsenbordje voor het invoeren van gegevens en dergelijke.
Denk wel dat het alleen voor Android werkt maar dat weet ik niet zeker.
Maar goed...ik dwaal af.
Hiervoor had ik als box de Minix Neo X8 Plus TV Box.ook een hele fijne box maar geen update voor Android 4.4 dus om bij te blijven deze box aangeschaft.
Startpagina is grijs zoals eerder vermeld maar ik heb daar geen problemen mee,het gaat mij om de inhoud en wat ik daar te zien krijg.
Moet zeggen dat ik daar wel van stond te kijken,het gemak van installatie,taal,tijd,etc,alles staat er eigenlijk al op en wijst zichzelf.
Komt waarschijnlijk omdat ik al een paar jaar een box heb en dat je eea al bekent voor komt maar een nieuweling zal er ook wel uit komen denk ik want een Nederlandse beschrijving zit er niet bij.
Super goed beeld,Kodi werkt goed,IPTV werk goed,(zit er niet bij,maar heb ik zelf) werkt echt snel alles
Heb gewoon via instellingen alles weer terug gezet naar fabrieksinstelling,gaat heel simpel en binnen 10 minuten had ik alles weer terug gezet naar eigen wens,dat vond ik wel helemaal toppy!
Tot nog toe zeer fijne en makkelijk te bedienen box met goede kwaliteit.
Hierboven werd youtube aangehaald als niet gemakkelijk maar als je het benadert via Chrome of Google werkt youtube anders en gemakkelijker.
Wil nog vermelden dat ik geen extra kosten had van douane of post,dus thuis gekregen voor €59,22
Voor mij een hele fijne box!
 
Hoi kodians,

Bedankt Alumno, mooie review (y) en ik ben blij voor jou dat je geen problemen hebt met deze box.

Ik heb deze box ook maar na ontvangst had ik problemen met oververhitting. Heb ook even op internet gekeken en bleek bij lange na niet de enige met dit probleem, had ik dat maar op voorhand geweten.

De problemen deden zich voor op het moment dat ik naar iptv keek of ging streamen en dat is waar ik en de meeste van ons de boxen voor gebruiken. Wat er gebeurde is dat het beeld begon te haperen en zelfs stopte>:(.

Heb na contact wel gedeeltelijk mijn geld terug gekregen maar daar had ik dus niets aan>:(.

Inmiddels draait mijn box al een paar maanden zonder problemen:love:, daarvoor heb ik wel het moederboard uit de behuizing moeten halen en mijn eigen open behuizing moeten maken plus een fan op de CPU geplaatst.

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt: