[Review] Xiaomi 4K Mi Box

Als GB de waarde op het pakketje fatsoenlijk had aangegeven had je deze vraag niet gekregen..

Ik denk dat dit een schromelijke onderschatting is van de Nederlandse douane ! en bovendien werken ze met het systeem van steekproeven.
 
Net de mijne ook binnen gekregen via Aliexpress...netjes gevraagd of ze 25 dollar value op het pakje wilde zetten...en hebben ze gedaan..Altijd met raspberry 3b gewerkt..Dit werkt vele malen soepeler...Tot nu toe niks dan lof..is ook gelijk een chromecast .....ook meegenomen natuurlijk.

Was ongeveer 58 euro kwijt...maar is het zeker waard...
 
  • Like
Reacties: Slikt
Was ongeveer 58 euro kwijt...maar is het zeker waard...

Totaal? Of aan invoer / btw. Leuk te horen dat hij er okee is. Stiekem wacht ik op de opvolger van de MI BOX en nee :eek:geen idee wanneer die komt
 
Was ongeveer 58 euro kwijt...maar is het zeker waard...

Totaal? Of aan invoer / btw. Leuk te horen dat hij er okee is. Stiekem wacht ik op de opvolger van de MI BOX en nee :eek:geen idee wanneer die komt
ja...was totaal natuurlijk....heb eigenlijk nooit hoeven te betalen aan invoerrechten of iets dergelijks...en heb al best veel besteld in china....van de week nog een beamer voor 50 euri binnen gekregen...maar vraag wel altijd of ze de waarde beneden de 25 dollar op het pakket willen zetten...In china doen ze daar niet moeilijk over...In de V.S daarintegen ,beginnen ze daar niet aan.....:depressive:
 
  • Like
Reacties: Lex
Ha, das is mooi mee meegenomen. :dans: Mijn halve huis komt er ook vandaan. IBij de elektronica is er denk ik 1/3 uitgehaald maar ik vind het niet erg om belasting te betalen anders heb ik mazzel. Maar zoals ik wel eens lees een mi box van 58 euro waardoor je 110 kwijt bent :boe: das niet leuk. Geniet van je box en vertel evt je ervaring nog op het forum ) als je wilt :halo: gegroet
 
  • Like
Reacties: Lex
ja...was totaal natuurlijk....heb eigenlijk nooit hoeven te betalen aan invoerrechten of iets dergelijks...en heb al best veel besteld in china....van de week nog een beamer voor 50 euri binnen gekregen...maar vraag wel altijd of ze de waarde beneden de 25 dollar op het pakket willen zetten...In china doen ze daar niet moeilijk over...In de V.S daarintegen ,beginnen ze daar niet aan.....:depressive:
De eventuele ervaringen van deze box kun je op twee manieren met ons delen :

https://kodi-forum.nl/threads/het-grote-prijs-de-xiaomi-mi-box-de-hemel-in-topic.4204/
https://kodi-forum.nl/threads/die-xiaomi-mi-box-valt-eerlijk-gezegd-wat-tegen-topic.4432/

Wij wachten in spanning af welke keuze het uiteindelijk gaat worden :)
 
De eventuele ervaringen van deze box kun je op twee manieren met ons delen :

https://kodi-forum.nl/threads/het-grote-prijs-de-xiaomi-mi-box-de-hemel-in-topic.4204/
https://kodi-forum.nl/threads/die-xiaomi-mi-box-valt-eerlijk-gezegd-wat-tegen-topic.4432/

Wij wachten in spanning af welke keuze het uiteindelijk gaat worden :)
Ik ook....we w88 nog even af..
Had al wel hiptv geinstalleerd maar niet via kodi...Ik open deze met mxplayer...maar dit is zonder gids. Ook stopt mijn stream dan na ongeveer een minuut. Zal wel niet aan de box liggen denk ik. Moet het nog even in kodi proberen en eerst kijken hoe ik kodi ga instellen...addons e.d. .
 
Ik heb zelf ook de Xiaomi Mi box 3. Nu kijk ik IPTV via wifi omdat mijn USB Ethernet Adapter nog moet binnen komen. Welke player gebruiken jullie?
Ik heb Smart iptv getest (deze werkt goed) maar Perfect player lijkt betere kwaliteit te kunnen geven. Nu merk ik dat het op Perfect player wel meer buffert vooral bij HD kanalen.

Zijn er meerdere Mi box gebruikers die hetzelfde ervaren of komt dit simpelweg omdat ik op wifi zit en de verbinding daardoor misschien niet constant genoeg is? Ik hoop namelijk dat er mensen zijn die de Mi Box met een LAN kabel gebruiken en dezelfde players gebruiken.

Ik zelf heb het gevoel dat smartiptv de kwaliteit wat omlaag haalt vanwege de verbinding. Aangezien het verschil in kwaliteit met perfect player groter is, maar deze buffert dan wel.
 
De vraag is meer met welke betaalde iptv aanbieder kijk je? of gebruik je de gratis iptv aanbieders
 
Ik heb nu precies de xiaomi mi box 1 maand in gebruik moet zeggen een fantastisch apparaat zeer vriendelijk ook het instellen ging zeer soepel ik hoefde alleen tegen mijn telefoon te praten "OK google stel mijn apparaat in" en hij was ingesteld.

Ik heb gebruik gemaakt eerst van Hiptv met verschillende IPTV applicaties zoals Compact player Iptv player smarttv en zelfs in Kodi maar ik merkte dat Hiptv wel vast liep om sommigen zenders en dat streaming niet altijd soepel verliep.

Natuurlijk betekend dat niet dat Hiptv slecht is zoals meerdere hier zeggen het hangt gewoon af van je setup soms werkt bij de ene de Iptv dienst beter dan bij de andere.
Dus heb ik een jaar abonnement genomen bij Rapidtv met compact player het werkt gewoon soepel en zeer goed beide providers zijn gewoon prima qua support.
Ik gebruik de Xiaomi mi box wel met een Ethernet Adapter 3,0 en haal rond de 250-300 mb via de kabel.
 
Hmm.. had begrepen dat de box LAN heeft op de USB
100 max is hierzo toch mee haalbaar?
 
  • Like
Reacties: spooks
2.0 heeft ie, 3.0 niet maar schijnbaar zijn er diverse types in de omloop:vraag:
 
Wellicht dat je box dan 3.0 ondersteund, en dat is dan mooi meegenomen. :)

Nee het is gewoon een bepaald aantal netwerk adapters haalt een hoge snelheid op de mi box de adapters zijn 3.0 en kunnnen inprincipe al zou de xiaomi mi box 3.0 zijn tot 1000mb/s kunnen halen maar ze halen gewoon rond de 250-300 wat meer is dan dat je met alleen usb 2.0 haalt
 
  • Like
Reacties: Slikt