[Review] Xiaomi 4K Mi Box

Ook kodi 17.6 kent zijn addon om je wensen (spellen) te draaien. Gebruik de zoekfunctie even van dit forum, ik zoek ook nog even. ;)

Wellicht kan retropie of https://kodi-forum.nl/threads/retroarch-geen-idee-hoe-dit-werkt.5066/#post-48754 iets betekenen. Ik was er ook ooit meebezig maar omdat ik geen tijd had het ik er verder niets aan gedaan. Kodi 18 heeft dit automatisch aan boord ;)(y)

En oja,
m 10:57
#5

merkelbeek zei:
Kun je dit ook op Kodi17 doen?
Dat kan maar dan moet je een externe Game emulator gebruiken! Op YouTube staan hier wel wat filmpjes over hoe je dit doet
 
Laatst bewerkt:
Is er dan al een officiële kodi 18 uit voor de versie adriod tv op de xiaomi mi box.
 
Goed nieuws voor Xiaomi Mi bezitter(s)
 
Zal vast wel :)



You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Geacht Kodi-forum,
k heb een Xiaomi Mi TV box besteld. Welke IPTV app werkt daar het beste op? En welk bestandsformaat moet ik dan aanvragen bij een reseller? Wat ben ik ongeveer voor 1 jaar IPTV gemiddeld kwijt via IPTV Community?

Bedankt voor uw tijd en antwoorden.
 
Ik vraag me af hoe de chromecast werkt op de xiaomi en films kan streamen vanaf mijn iMac.
Is daar een gebruiksaanwijzing voor.
 
De afstandbediening die bij deze box zit heeft deze air mouse functionaliteit?
en werkt de voice control ook op nederlands of kun je dit installeren/omzetten?
 
Dit is wat Spinix er over vermeld in de review :

Het is een simpele afstandsbediening, maar hij ligt super fijn in de hand en hij heeft zelfs VoiceControl, als je dus zegt "Oke Google Wat voor weer wordt het vandaag in Amsterdam" verteld die wat voor weer het wordt met een weer kaart. Er zijn veel meer commando's zo kun je o.a. Youtube of Kodi laten openen.
 
De afstandbediening die bij deze box zit heeft deze air mouse functionaliteit?
en werkt de voice control ook op nederlands of kun je dit installeren/omzetten?
Nee, de afstandsbediening heeft geen air mouse functionaliteit gelukkig heb je dit bij Android TV ook niet nodig en anders zou je een bluetooth muis kunnen gebruiken.

en werkt de voice control ook op nederlands of kun je dit installeren/omzetten?
Die werkt gewoon in het Nederlands.
 
Nee, de afstandsbediening heeft geen air mouse functionaliteit gelukkig heb je dit bij Android TV ook niet nodig en anders zou je een bluetooth muis kunnen gebruiken.

Nou vind air mouse wel handig om sommige apps te gebruiker netflix/ziggo go bijvoorbeeld.
 


Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2 behalve de prijs van een paar centen ? of is er geen verschil ? ;)

Is dit ook de echte @Gearbest.com op mp ?
 
Laatst bewerkt:
Brand: Xiaomi
Model: Mi Box
Type: TV Box
System: Android 6.0
CPU: Cortex A53
Core: 2.0GHz,Quad Core
GPU: Mali-450
RAM: 2G RAM
RAM Type: DDR3
ROM: 8G ROM
Maximum External Hard Drives Capacity: No
Color: Black

En

Brand: Xiaomi
Model: Mi Box
Type: TV Box
System: Android 6.0
CPU: Cortex A53
Core: 2.0GHz,Quad Core
GPU: Mali-450
RAM: 2G RAM
RAM Type: DDR3
ROM: 8G ROM
Maximum External Hard Drives Capacity: No
Color: Black

Lijkt hetzelfde, prijs zal wel door de euro dollar koers te komen.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Verschil zit hem ook in dat de ene europese plug heeft andere niet ;)
 
Vraagje, ik zie dat een deel apps niet in de Google play store staan op de mi box. Bijvoorbeeld kijk of Nlziet.

Is er een manier om deze apps toch werkend te krijgen op de mi box?