RIP Terrarium Tv

17 apr 2017
213
63
TerrariumTv is er blijkbaar mee gestopt, zonder update werkend tot eind september, installeer men de update dan is het over en out.
Spijtige beslissing.

Laatst bewerkt:
18 sep 2017
256
108
Aan alles komt een eind helaas, zelf maakte ik er trouwens nooit gebruik van dus missen zal ik het niet.
Wel kan ik me voorstellen dat het een gemis is voor de mensen die er jaren gebruik van hebben gemaakt.

5 mei 2017
30
13
Er is al een aangepaste versie, hoe lang deze werkt weet ik niet. Heb deze getest en werkt.
Aangezien ik hier geen link naar deze app kan sturen kan je wel deze vinden in deze website . Wel eerst de oude versie verwijderen.
Gebruik deze waar deze post staat
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

lazlo

Gevorderd
11 jan 2017
124
42
Er is al een aangepaste versie, hoe lang deze werkt weet ik niet. Heb deze getest en werkt.
Aangezien ik hier geen link naar deze app kan sturen kan je wel deze vinden in deze website . Wel eerst de oude versie verwijderen.
Gebruik deze waar deze post staat

Klopt, heb de versie in gebruik en werkt prima. Hier nog even wat info.

19 jan 2017
582
297
Als je terrarium koppelt aan trakt tv, dan kan je op trakt tv films en series toevoegen aan je collectie
deze komen dan in je favo, van terrarium te staan en kan je ze prima afspelen met subs

25 jan 2017
277
179
Dit werkt zeker. Was iets te voorbarig. Moet helaas wel afscheid nemen van terrarium. Heb apps op mn shield zitten die een gigantische hekel aan blokkers hebben. ;):cool:

Leuk bevonden: fulvio91
5 mei 2017
30
13
Inderdaad, blokkeert ook mijn vpn, maar je kan hem uitzetten als je TTV niet gebruikt.
CinemaHD is een aardig alternatief en werkt zeer snel tov van Terrarium tv.

okikodi

Forumlid
31 aug 2016
11
6
CinemaHD werkt op mijn Android-telefoon helaas niet. Ik heb nu CotoMovie als app (voorheen BobbyMovie) als alternatief voor TerrariumTV. Helaas lang niet zo gebruiksvriendelijk als TerrariumTV.

De app TeaTV ziet er wel veelbelovend uit als alternatief.

Laatst bewerkt: