Opgelost Rpi 4 rpi4 libreelec kodi geen signaal

harun-cuk17

Forumlid
1 mei 2020
10
1
6
36
Beste Leden,

sinds paar dagen heb ik het volgend probleem. Als ik een serie of film kijk krijg ik in enkele minuten: geen signaal te zien.
Dan moet ik de pi uitdoen en weer opnieuw aandoen. Dit heb ik nooit eerder gehad.
kan iemand mij wegwijs maken of hulp aanbieden?
Thnx
 
Je bedoeld dat je beeld wegvalt/op zwart gaat en je de tekst "geen signaal" te zien krijgt? Zo ja, heb je al eens een andere kabel geprobeerd?
 
Je bedoeld dat je beeld wegvalt/op zwart gaat en je de tekst "geen signaal" te zien krijgt? Zo ja, heb je al eens een andere kabel geprobeerd?

bij samsung gaat die niet op zwart maar dat Princiepe dus. Niks mis mee met de kabel. Want met kale installatie en 1 addon werkt het. Denk dat er een fout zit tijdens het installeren van de addons. Heb jij idee hoe ik dat kan achterhalen?
 
Weet niet welke addons je gebruikt, maar zou gewoon eens simpel beginnen. Schone installatie erop en 1 of 2 addons. The Crew en, als je een RD account hebt, Shadow. Anders Venom. En vooral effe niet met builds gaan stoeien.
 
Weet niet welke addons je gebruikt, maar zou gewoon eens simpel beginnen. Schone installatie erop en 1 of 2 addons. The Crew en, als je een RD account hebt, Shadow. Anders Venom. En vooral effe niet met builds gaan stoeien.

Dit was juist een schone install. Met me oude installatie had ik dit niet.
kan het zijn dat het komt door de versie?
Dit keer koos ik voor 9.2.0
Lees wel op het forum van libreelec dat mensen veel issues hebben mbt freezing en safe mode and rebooting.
En die addons die had ik op me oude installatie ook. Die was dan weer wel 9.2.1

gaarne reacties mensen
 
Heb mijn eigen NUC zojuist bijgewerkt naar LibreELEC versie 9.2.2. Misschien een optie om daar naar te kijken. Al gebruik ik de X86 versie.
 
De 9.2.1 werkt iig met Fen en Venom op de rpi4 die heb ik bij kennissen geinstalleerd.
Werkt het inmiddels @harun-cuk17 ?


Ik denk dat het lag aan de 920 zelf. Of er is tijdens de installatie iets fout gegaan. Met 921 geen probleem. Enkel wat ik merk is dat als ik een film kijk hij af en toe 1 seconde wegvalt. Zwart scherm en de film is meteen weer terug. Het kan misschien een fout in de content zijn of het heeft met de rpi4 en 4k in combinatie te maken.

zie deze link voor video voorbeeld:

Kan jij of kan iemand mij helpen om dit na te gaan?