RTL Terugkijken

Gerbertp

Forumlid
24 jan 2017
9
0
1
25
Hej mensen,

Ik ben verschillende programmas op RTL aan het bekijken, hebben jullie misschien een goede addon voor RTL?

Hartelijk Groet,
Gerbert Pater
 
hoe bedoel je, werkt niet? Werkt hier als een zonnetje. Kan je iets meer informatie geven wat het niet doet? Wil de stream niet starten? Kan je de addon niet gebruiken?
 
Niet alle uitzendingen worden aangeboden via RTL XL of iRTL. zal een rechtenkwestie zijn vermoed ik.
Update: ik heb het net thuis na gekeken en de addon van retrospect werkt prima en expeditie robinson staat er gewoon tussen.
 
Laatst bewerkt:
Niet alle uitzendingen worden aangeboden via RTL XL of iRTL. zal een rechtenkwestie zijn vermoed ik.
Update: ik heb het net thuis na gekeken en de addon van retrospect werkt prima en expeditie robinson staat er gewoon tussen.

Klopt, maar streamen doet hij niet, hij streamt niks bij beide add ons zowel RTL XL als Retrospect ;(
 
Niet alle uitzendingen worden aangeboden via RTL XL of iRTL. zal een rechtenkwestie zijn vermoed ik.
Update: ik heb het net thuis na gekeken en de addon van retrospect werkt prima en expeditie robinson staat er gewoon tussen.
Sorry je had gelijk .. zal een opticien raadplegen ;)
 
  • Like
Reacties: Miss_80
nou nou.... ik kan ook niets zeggen. Hierdoor weet je iig dat het niet aan de addon zelf ligt. Je zult dus moeten kijken naar je eigen setup. Heb je iets zinnigs uit je log kunnen halen? beste is nog een debug log waar je preccies kan zien of er timeout errors zijn, of er ergens rechten probleem zit. Weet je hoe je een debug log moet laten maken?
 
dat klopt inderdaad. Om de DRM kunnen ze niet heen.

Voor een debuglog ga je naar settings ->video > logging -> enable debug.

Je zult dan allemaal tekst zien lopen in je beeld waaronder andere dingen staan over de performance van je pc. Sluit vervolgens Kodi af en herstart (dit is overigens niet perse noodzakelijk maar dan weet je iig dat je dezelfde stappen doorloopt als normaal gesproken)... start retrospect en daarna de aflevering die je zocht.
Zodra je de foutmelding ziet kan je alles stoppen; kodi afsluiten; en je log opzoeken.
Op windows staat hij onder C:\Users\<jouw naam>\AppData\Roaming\Kodi
 
Ik zie al wat je bedoelt.. jij hebt 16a geprobeerd. Daar krijg ik de foutmelding op. De andere streams doen het wel, maar zijn denk ik slechts delen van de gehele aflevering.

Zie hier extra toelichting van de site van retrospect zelf;

What do the symbols º/^/ª mean behind some video item mean
Some video or folder items have one or more º/^/ª symbols behind them. These symbols say something about possible playback issues:

º These items are Geographically locked to the region they belong to. E.g.: BBC iPlayer items can only be watched from within the UK.
^ These items are protected by Digital Rights Management (DRM). Kodi will not be able to play these items.
ª These items are paid or premium items. Kodi will not (yet) be able to play them.
The latter two item types can be hidden via the Retrospect Add-on Settings