1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

RTL XL werkt niet meer

Discussie in 'Vragen' gestart door Luxaflex, 17 dec 2016.

1. tycha1

tycha1 Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    1
  2. michel30

michel30 Forumlid

Leuk Bevonden:
    3
    Ooo was die app dan van de zelfde persoon?

3. Xenir

Xenir Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Toch eens gekeken. Eenvoudig te fixen als je de addon nog hebt. Pm me maar als je de aanpassing hebben wilt.

4. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
    Ik denk dat wel veel meer leden belangstelling hebben voor die aanpassing.

5. Xenir

Xenir Nieuwkomer

Leuk Bevonden:
    0
    Zal bestik denk ik ja. Maar de auteur heeft de github repro offline getrokken.

6. Nasitrassi

Nasitrassi Actief

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb de laatste tijd dat na de (1e) reclame ik een groot groen blok in beeld heb en het beeld wat klein is geworden, stil staat. Iemand dit ook gehad en opgelost?

7. Luxaflex

Luxaflex Forumlid

Leuk Bevonden:
    1
    Er is dus geen andere mogelijkheid om uitzending gemist, RTL, SBS etc te bekijken ?

8. akko

akko Expert

Leuk Bevonden:
    95
    @Luxaflex Je kunt het proberen via de XvBMC repository even via installeren van repository alle repo daar moet XvBMC onder staan.

9. B. web

B. web VIP

Leuk Bevonden:
    95
    De RTLXL add-on voor Kodi wordt geblokkeerd door RTLXL zelf: Login of registreer een account om deze link te zien. en Retrospect is nog steeds on-hold, maar werkt nog wel deels: Login of registreer een account om deze link te zien.. Ook NPO Uitzendinggemist werkt nog gewoon: Login of registreer een account om deze link te zien.
    Alternatief voor SBS en RTL is kijken via de website van RTLXL Login of registreer een account om deze link te zien. en KIJK Login of registreer een account om deze link te zien. of een App daarvan uit de playstore.

Plenkske, Spinix en LeX vinden dit leuk.
  10. Plenkske

Plenkske Moderator Medewerker

Leuk Bevonden:
    512
    Via de website van rtl xl is het nog enigsinds werkbaar, maar de apps van rtlxl zijn echt drama. Geprobeerd op telefoon, tablet en samsung smart tv (tizen os) . Veel gebuffer en crasht erg vaak zodra die een reclame wil gaan tonen. Waardoor je dus opnieuw moet beginnen en door moet spoelen(op tv kan het niet anders), en dan crasht ie weer... haha
    Jammer dus dat er nog geen nieuwe optie is voor Kodi ;)