GRATIS Samsung Gear Smartwatch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
GRATIS SAMSUNG SMARTWATCH bij aanschaf van een jaar abonnement op HIPTV
(je betaalt wél de verzendkosten , deze vind je ook op HIPTV)

Kodi kan hier niet op lol (denk ik), máár natuurlijk wel handig als remote control voor je streams om je pols.

Deze smartwatch nam ik over van @Arjan omdat de batterij op was, deze is vervangen deze maand met een originele nieuwe waarvan je ook de factuur erbij krijgt.

Ik geef hem alweer weg omdat ik geen tijd en zin heb deze opnieuw te installeren, hij boot met een duits menu en wil dan restarten maar ik wil toch een nieuwer model dus als jij een échte smart watch wilt en zelf de software in orde maakt is deze gratis.

Je krijgt de oude batterij en oplader erbij, WYSIWYG



You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Staffjunk
Al eens op marktplaats geprobeerd, meestal ben je er dan zo van af :)

Verder een super fijne smartwatch, misschien dat ik er in de toekomst ook weer 1 neem.
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
@Arjan op marktplaats.nl staat ie ook en krijg daar tot nu toe alleen reactie van onleesbare namen die willen afdingen, vind ook zonde om in een kast te laten verstoffen of weg te gooien, maar die nieuwe modellen zijn beter geschikt voor apps als runkeeper e.d. wat ik wil dus t'is een mazzeltje voor een van de forumleden maar ik dénk dat er niet super veel mensen hier kijken want heb al maanden die samsung blu ray te koop voor paar tienen, gewoon nieuw en siptv werkt er prima op maar je hoort mensen alleen maar over android boxjes van de markt (die vastlopen).
Ik heb hem maar weggegeven , dus deze post gaat naar de prullenmand
 
  • Like
Reacties: Tinus17 en spooks
Status
Niet open voor verdere reacties.