Sateliet aanbieders gaan IPTV aanbieden

Kan me niet voorstellen zonder schotel.
Ja zal toch input moeten hebben om via cs kanaal te kunnen kijken.
Denk dat Goodstepper iptv bedoeld op een enigma ontvanger.
Ja inderdaad werkt ook via de kabel.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Kan me niet voorstellen zonder schotel.
Ja zal toch input moeten hebben om via cs kanaal te kunnen kijken.
Denk dat je iptv bedoeld op een enigma ontvanger.
Juist met een enigma ontvanger kan dan maar google is je vriend ;)
Echter via iptv of via een schotel heb je meer zenders anders alleen het aanbod uit nederland uiteraard!
Post automatically merged:

https://kodi-forum.nl/threads/iptv-4k.8327/ dit staat toch al op het forum bekeijk die aanbieder voor iptv maar eens.
Post automatically merged:

@fijn het is wel zo dat niet elke c-lijn op kabel werkt die bij alie zijn satelliet lijntjes.
 
Laatst bewerkt:
Als leek onlangs begonnen met iptv via alie,leuk abbootje voor 15 euro,via mijn formuler z7 werkt prima.
Na wat zoeken op alie zag ik ccam c line staan,wist niet wat t was,dus maar ff gaan googlen,heb een zgemma sateliet enigma ontvanger c-s met openpli erop met fta zenders.
Via alie een jaar ccam c line besteld voor 3,31,deze via dcc ftp in mijn box gezet,werkt super hoor met veel zenders binnen en buitenland.
Vele jaren gedaan als vervolg op het zelf kaartjes bakken. Maar voor wie geen mogelijkheid heeft op kabel/sat ontvangst blijft IPTV de oplossing, ook als je graag naar wat exotische landen wil kijken, Het is alleen jammer dat er nog geen cq onvoldoende legale opties zijn.
 
Als ze nu eens een goedkoop pakket zonder sport zouden aanbieden dan zou ik het misschien doen, nu red ik me prima met Netflix, nieuws lees ik wel op internet
 
Als ze nu eens een goedkoop pakket zonder sport zouden aanbieden dan zou ik het misschien doen, nu red ik me prima met Netflix, nieuws lees ik wel op internet
Digitenne heeft 6 gratis zenders van de publieke omroep in hun pakket zitten.
 
  • Like
Reacties: Spinix