Satellietschotel discussie/vragen

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Graag hier verder met de discussie over diameters van schotels.
Elders is dit opgestart maar bij het verplaatsen van deze post is er helaas iets misgegaan waarvoor mijn excuses.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Graag hier verder met de discussie over diameters van schotels.
Elders is dit opgestart maar bij het verplaatsen van deze post is er helaas iets misgegaan waarvoor mijn excuses.
Lex, ik wilde mrmiyagi alleen maar terwille zijn nav van zijn vragen aan jou en de link naar een afbeelding van een campingsetje. Ik heb verder geen reactie van hem gekregen dus voor mij mag hier een slotje op. Fijn weekend.
 
@satsparks ik heb je antwoorden zeker wel door genomen hoor vandaar dat ik @LeX had gevraagd het topic te splitsen.
ik wilde er evt nog op terug komen.
bedankt zover voor je bijdrage iig.
 
  • Like
Reacties: Lex
dus voor mij mag hier een slotje op

als er nog vragen zijn dan wil ik die graag beantwoorden en advies geven vwb satelliet installatie
Dat is nou precies waarom we dat slotje achterwege laten. Eenvoudige satelliet gerelateerde vragen want voor complexe dingen zoals ....hoe richt je een draaibaar systeem uit :unsure: zijn andere/betere forums.
 
Geen daaibare systemen hoor ik was/ben beetje aan het overwegen om voor onderweg de enigma2 box mee te nemen om satelliet tv te kunnen kijken,en dacht zo`n statief met niet al te grote schotel bied dan wel uitkomst makkelijk op te bergen en toch goed beeld.
Ik denk dat ik het eens ga proberen met zo`n ding van link die ik als voorbeeld gaf in ander topic(kan die van de week 1 ophalen) ;)