[CLOSED]SUPERAANBIEDING 4 kaarten voor €25.00

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivo.H

Expert
8 jan 2017
224
83
16
Wegens omstandigheden te koop 2 toegangskaarten voor de sensationele show:

SCOOTER BACK TO THE 90ties.

Waarde 32,50 per ticket. Voor 45 euro zijn ze beide van jou.

Data concert: Zaterdag 1 april 2017 in de Brabanthallen Den Bosch.
Aanvang 19:00 tot 02:00
 
  • Like
Reacties: Staffjunk
Dat wordt nog een hele opgave om deze kaarten aan de man/vrouw te brengen aangezien de datum 1 April is :lol:
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Ik ben niet zo heel erg met muziek of festivals enzo, gewoon dagje een andere stad zien en stukje wandelen vind ik al leuk genoeg ;)
@Ivo.H je mag gewoon eens per 24 uur je post bumpen hoor :) <-- deze is van de zaak *bump*
nou vooruit, nog 1 keer de Eric Bump service , de tijd begint te dringen voor deze kaartjes ivo
 
  • Like
Reacties: Spinix
Beste mensen de Kaartjes zijn er nog. Het kan zelfs nog beter.... Althans voor de mensen die kaartjes willen.
Ik heb in totaal 4x een kaartje. Dus voor 40 euro krijg je 4x een kaartje voor dit evenement.
Ik zelf kan niet wegens omstandigheden en de vrienden gaan nu ook niet omdat wij niet gaan.
Vandaar. Dus kom op en gun je zelf een mooi weekend en laat je terug in de tijd verplaatsen naar de 90er jaren.

@Eric Hebs bedankt voor het bumpen (y)
 
Beste mensen de Kaartjes zijn er nog. Het kan zelfs nog beter.... Althans voor de mensen die kaartjes willen.
Ik heb in totaal 4x een kaartje. Dus voor 40 euro krijg je 4x een kaartje voor dit evenement.
Ik zelf kan niet wegens omstandigheden en de vrienden gaan nu ook niet omdat wij niet gaan.
Vandaar. Dus kom op en gun je zelf een mooi weekend en laat je terug in de tijd verplaatsen naar de 90er jaren.

@Eric Hebs bedankt voor het bumpen (y)
Voor die belachelijke lage prijs is dat geen bumpen maar dumpen ... dus mensen grijp deze kans voor een uniek avondje uit :banaan::hyves:
 
  • Like
Reacties: Ivo.H
Wegens omstandigheden te koop 2 toegangskaarten voor de sensationele show:

SCOOTER BACK TO THE 90ties.

Waarde 32,50 per ticket. Voor 45 euro zijn ze beide van jou.

Data concert: Zaterdag 1 april 2017 in de Brabanthallen Den Bosch.
Aanvang 19:00 tot 02:00
Bied ze hier ook aan misschien kans dat je er eerder vanaf bent..
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Wegens het ontbreken van een stookvergunning aan u kant,heb ik de titel van de topic maar aangepast :)
 
  • Like
Reacties: Ivo.H
Deze mag gesloten of verwijderd worden. Straks gaat de vuurkorf er mee aan.
 
Jammer dat het niet is gelukt om je kaarten te verkopen...ik hoop dat je wel veel warmte en plezier van je vuurkorf zal hebben :)

Gaat hier op aanvraag een :slotje: op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.