Seren A4K scraper

Mistyforyou

Gevorderd
10 feb 2017
84
32
The link for the A4K Seren scraper pack has changed from tinyurl to . Update the URL in your addon to receive new updates!

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.207
758
Mooie update!! Paar providers uitgeschakeld en goeie resultaten binnen no time👍

• Like
Reacties: Shaman

Angelo053

Forumlid
12 okt 2017
22
3
Ik begrijp het ff niet.

Dan is dit dus de goede link

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.207
758
Ben benieuwd naar jullie bevindingen en welke providers jullie gebruiken? Zelf heb ik de volgende providers aan staan welke me in een snelle tijd mooie streams geven.
Alvast bedankt.
You must be registered for see images attach

patrick hoskam

Forumlid
3 feb 2017
18
2
Ik heb de scrapers ook met de nieuwe URL geupdated, maar heb nu inmiddels geen enkele stream meer, doe dus iets fout.

Doe ik er verstandig aan Seren te verwijderen en opnieuw te installeren?

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.207
758
Ik heb de scrapers ook met de nieuwe URL geupdated, maar heb nu inmiddels geen enkele stream meer, doe dus iets fout.

Doe ik er verstandig aan Seren te verwijderen en opnieuw te installeren?
Je kunt evt ook wipe all data (of zoiets) eerst eens proberen voordat je alles verwijderd.

Thor

Forumlid
31 mrt 2019
11
1
Weet je dit zeker,er komt nog steeds wel een pakketje binnen. Met deze link:)
En met de eerste link niks :)

ateam278

VIP
25 jan 2017
393
260
Je bedoelt in dit topic? Nee die is incompleet. Daar moet je dan nog a4Kscrapers achter zetten

Scrapers met een hoofdletter dus...

• Like
Reacties: Slikt

Thor

Forumlid
31 mrt 2019
11
1
Ah oke lol snap het nu. Beste is even de link te verwijderen doe ik even die twee .jpg Wissen

ateam278

VIP
25 jan 2017
393
260
Weet eigenlijk niet zeker of deze link tegen de regels ingaat. Maar @LeX 🐣is zondag smorgens al optijd uit de veren en zal zn kritische blik er vast en zeker op los laten en hem dan ook wel verwijderen. Is dit tegen de regels dan mijn wel gemeende excuses...

• Like
Reacties: Slikt en LeX