Seren A4K scraper

Mistyforyou

Gevorderd
10 feb 2017
83
32
6
The link for the A4K Seren scraper pack has changed from tinyurl to . Update the URL in your addon to receive new updates!
 
Mooie update!! Paar providers uitgeschakeld en goeie resultaten binnen no time?
 
  • Like
Reacties: Shaman
Ik begrijp het ff niet.

Dan is dit dus de goede link
 
Ben benieuwd naar jullie bevindingen en welke providers jullie gebruiken? Zelf heb ik de volgende providers aan staan welke me in een snelle tijd mooie streams geven.
Alvast bedankt.
You must be registered for see images attach
 
Ik heb de scrapers ook met de nieuwe URL geupdated, maar heb nu inmiddels geen enkele stream meer, doe dus iets fout.

Doe ik er verstandig aan Seren te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Ik heb de scrapers ook met de nieuwe URL geupdated, maar heb nu inmiddels geen enkele stream meer, doe dus iets fout.

Doe ik er verstandig aan Seren te verwijderen en opnieuw te installeren?
Je kunt evt ook wipe all data (of zoiets) eerst eens proberen voordat je alles verwijderd.
 
Weet je dit zeker,er komt nog steeds wel een pakketje binnen. Met deze link:)
En met de eerste link niks :)
 
Weet je dit zeker,er komt nog steeds wel een pakketje binnen. Met deze link:)
En met de eerste link niks :)
Heb deze al meerdere malen gebruikt, kan zo ff niet bedenken waarom die bij jou niet werkt?
 
Je bedoelt in dit topic? Nee die is incompleet. Daar moet je dan nog a4Kscrapers achter zetten


Scrapers met een hoofdletter dus...
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ah oke lol snap het nu. Beste is even de link te verwijderen doe ik even die twee .jpg Wissen
 
Weet eigenlijk niet zeker of deze link tegen de regels ingaat. Maar @LeX ?is zondag smorgens al optijd uit de veren en zal zn kritische blik er vast en zeker op los laten en hem dan ook wel verwijderen. Is dit tegen de regels dan mijn wel gemeende excuses...
 
  • Like
Reacties: Slikt en Lex
Ik heb nog steeds updates via die link Tiny a4kscrapers en Bit.ly/a4kS.... net getest (Let op!! zit een hoofdletter S in) werken beide als een speer, maar ik test het wel uit, kan het wel dromen.
Update : Je kan beide linken gebruiken, als de ene niet werkt, dan is de 2e een backupp, hopelijk geeft dit antwoord nu meer duidelijkheid,even in Telegram gevraagd aan een Developer.

Weet je dit zeker,er komt nog steeds wel een pakketje binnen. Met deze link:)
En met de eerste link niks :)
Post automatically merged:

Nee, want je hebt het niet over een addon, maar een Tiny of Bit.ly link, en niet over een repository.

Weet eigenlijk niet zeker of deze link tegen de regels ingaat. Maar @LeX ?is zondag smorgens al optijd uit de veren en zal zn kritische blik er vast en zeker op los laten en hem dan ook wel verwijderen. Is dit tegen de regels dan mijn wel gemeende excuses...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt