Seren account instellingen weg

Hasie

Gevorderd
21 dec 2017
93
8
16
63
Goedemiddag

Ik ondervind wat problemen met de Addon Seren.
Alles ingesteld zoals word beschreven zoals trakt rd lambda scrapers enz.
Als ik dan na een aantal dagen weer wil kijken,zijn alle bovengenoemde accounts/instellingen weg.
Opnieuw erin zetten helpt wel maar dan na een paar dagen weer het zelfde.
Komt dit doordat de addon nog Beta is.
Of is er wat anders aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Denk wel dat het ermee te maken heeft dat het beta is.
Zelf ook al een keer of 2 gehad. Trakt en RD gegevens weg. Dacht 1e keer dat ik zelf wat gedaan had. Was in de instellingen aan het rommelen geweest. Maar de 2e keer weet ik zeker dat ik niks veranderd heb. Heb snelkoppelingen op mn foon staan van RD en Trakt dus is zo weer verholpen.
Inmiddels weer een update gehad van seren.
Waar bij staat meerdere bugs verholpen.
Dus misschien dat het nu opgelost is.
We zullen het meemaken.
Maar buiten dat is het een top addon.
 
Denk wel dat het ermee te maken heeft dat het beta is.
Zelf ook al een keer of 2 gehad. Trakt en RD gegevens weg. Dacht 1e keer dat ik zelf wat gedaan had. Was in de instellingen aan het rommelen geweest. Maar de 2e keer weet ik zeker dat ik niks veranderd heb. Heb snelkoppelingen op mn foon staan van RD en Trakt dus is zo weer verholpen.
Inmiddels weer een update gehad van seren.
Waar bij staat meerdere bugs verholpen.
Dus misschien dat het nu opgelost is.
We zullen het meemaken.
Maar buiten dat is het een top addon.
Post automatically merged:

Ja dat hoop ik ook.
Ik had volgens mij ook de goede update binnen.
Maar ik heb gisteren voor de derde maal alles er opnieuw op moeten zitten.
Dus blijft wel vreemd dan.
Misschien de addon en de repo er af halen en opnieuw er op zetten.?
 
Zou je kunnen proberen...
Baat het niet dan schaadt het niet.
Bij mij is het 2 keer gebeurd in een paar weken tijd. Dus niet regelmatig.
Heb je misschien een auto cleaner op je kodi?
Bedenk ik mij nu net ineens ....
Ik had dit namelijk wel deze heb ik onlangs uitgeschakeld. En heb het probleem niet weer gehad.
Kan toeval geweest zijn natuurlijk.
 
Zou je kunnen proberen...
Baat het niet dan schaadt het niet.
Bij mij is het 2 keer gebeurd in een paar weken tijd. Dus niet regelmatig.
Heb je misschien een auto cleaner op je kodi?
Bedenk ik mij nu net ineens ....
Ik had dit namelijk wel deze heb ik onlangs uitgeschakeld. En heb het probleem niet weer gehad.
Kan toeval geweest zijn natuurlijk.
Post automatically merged:

Nee dat heb ik niet.
Heb je misschien nog een idee hoe ik devoleper kan worden op de nvidiashield?.
Post automatically merged:

Zou je kunnen proberen...
Baat het niet dan schaadt het niet.
Bij mij is het 2 keer gebeurd in een paar weken tijd. Dus niet regelmatig.
Heb je misschien een auto cleaner op je kodi?
Bedenk ik mij nu net ineens ....
Ik had dit namelijk wel deze heb ik onlangs uitgeschakeld. En heb het probleem niet weer gehad.
Kan toeval geweest zijn natuurlijk.
Nee heb ik niet net gekeken
Heb jij nog een idee hoe ik devoleper kan worden binnen de nvidiashield,ergens in de instellingen maar waar
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik (even uit mn hoofd) . Ben niet thuis.
Instellingen. About device. Dan build nummer. Aantal keer klikken
 
Misschien even iets waar ik ook tegen aan ben gelopen:

Als je alles hebt geautoriseerd in Seren, druk je daarna dan ook op ok aan de rechter kant? Deed ik de eerste keer namelijk ook niet, en toen onthield ie de instellingen ook niet.

Hetzelfde gold voor de instellingen binnen urlresolver of resolveurl, zodra deze een update kregen was ik alles weer kwijt en moest ik alles opnieuw instellen.

Ik weet dat het misschien een long shot is, maar wellicht een oplossing voor jouw probleem, en mocht het toevallig zo zijn, dan wilde ik hem je niet onthouden?
 
Misschien even iets waar ik ook tegen aan ben gelopen:

Als je alles hebt geautoriseerd in Seren, druk je daarna dan ook op ok aan de rechter kant? Deed ik de eerste keer namelijk ook niet, en toen onthield ie de instellingen ook niet.

Hetzelfde gold voor de instellingen binnen urlresolver of resolveurl, zodra deze een update kregen was ik alles weer kwijt en moest ik alles opnieuw instellen.

Ik weet dat het misschien een long shot is, maar wellicht een oplossing voor jouw probleem, en mocht het toevallig zo zijn, dan wilde ik hem je niet onthouden?
Ja dat heb ik gedaan ik heb nu elke instelling die ik gemaakt heb afgesloten met ok.
En daarna de volgende en weer afgesloten met ok. Enz enz. Dus nu afwachten maar.
Iig heel erg bedankt voor het meedenken
 
Ok, hoop dat je wel een oplossing hiervoor gaat vinden, Seren is een geweldige addon.

Zie trouwens dat jij de lambda scrapers gebruikt, als je bij trending Kodi addons op google kijkt en dan bij Seren, dan zie je in de beschrijving ook staan hoe je de 4K scrapers kan installeren, is toch weer een andere scraper set, die hoge kwaliteit streams vind?
Post automatically merged:

Mijn tip: lambda scrapers gebruiken in Exodus redux, en bij Seren de 4K scrapers installeren, en de lambda scraper set verwijderen, heb je 2 addons met het beste van beide werelden?
 
Ok, hoop dat je wel een oplossing hiervoor gaat vinden, Seren is een geweldige addon.

Zie trouwens dat jij de lambda scrapers gebruikt, als je bij trending Kodi addons op google kijkt en dan bij Seren, dan zie je in de beschrijving ook staan hoe je de 4K scrapers kan installeren, is toch weer een andere scraper set, die hoge kwaliteit streams vind?
Post automatically merged:

Mijn tip: lambda scrapers gebruiken in Exodus redux, en bij Seren de 4K scrapers installeren, en de lambda scraper set verwijderen, heb je 2 addons met het beste van beide werelden?
Dank je maar heb ik reeds al uitgevoerd en werkt prachtig met 4 k
 
Nee het account verhaal kan ik je dan eigenlijk verder geen antwoord op geven. Tis mij 2x gebeurd en verder eigenlijk niet. Misschien kan @Slikt eens even zijn blik hier op werpen?
 
Heb zelf Seren op spmc draaien en geen problemen gehad. Seren op leila heeft bugs en rc3 wordt afgeraden, beter is rc1. Heb leila rc3 als test op de pc en was de settings ook kwijt (1x na de update). Met 17.6 lees ik eigenlijk geen afwijkingen. Zodra je de accounts hebt ingevoerd in Seren, sluit je kodi dan ook goed af zodat de gegevens opgeslagen blijven?
 
Nee klopt, had ik ook al beschreven in mijn eerdere comment, als eventuele mogelijke oplossing voor @Hasie , bij mij was het probleem dat ik hem zelf niet goed had opgeslagen door na de verificatie op ok te drukken?

Seren draait hier als een zonnetje??
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ik heb seren ook draaien ,maar ik kan wel de series zien/bekijken,maar als ik op movies druk dan geeft ie een foutmelding aan ?? iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
 
Had het zaterdag ook ik denk dat het kwam door de update , kijk dagelijks met seren naar series en het was de 1ste maal nu met de update.
Heb 2 build gemaakt 1 in spmc van Suprême builds en 1 in kodi beide hadden het zaterdag.
Voor onderhoud werk ik met arez Wizard 1 maal per week , en wekelijks kopieer ik de kodimap naar mijn backup dat is 2 minuten werk.