Opgelost Seren installatie geen netwerkverbinding

Edward58

Actief
6 aug 2017
36
10
Hoi,
Tijdens het installeren van Seren bleek dat bij het aanklikken op “ installeren vanuit zipbestand” , niets gebeurde. Wanneer ik kijk in bestandsbeheer en klik op betreffende item, verschijnt de melding dat verbinding. Niet mogelijk is met netwerkserver.

Waar kan dit aan liggen?

Groet,
Ed

Bijlagen

Shaman

VIP
4 sep 2016
425
262
Kan zijn dat de URL naar de ZIP/repository gewijzigd is. Een verse ZIP voor de repo downloaden en vanaf daar opnieuw installeren. Google is daarvoor je beste vriend. Seren is te installeren vanuit de Nixgates repo.

• Like
Reacties: Slikt

Edward58

Actief
6 aug 2017
36
10
Kan zijn dat de URL naar de ZIP/repository gewijzigd is. Een verse ZIP voor de repo downloaden en vanaf daar opnieuw installeren. Google is daarvoor je beste vriend. Seren is te installeren vanuit de Nixgates repo.
Ho Shaman,
ben toch een beetje noob ben ik bang, volg altijd braaf de handleidingen. Hoe vind je de juiste verse zip op google?
Groet,
Ed

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
490
325
Als het goed is, is degeen die op trending Kodi apps staat de juiste, het kan ook zo zijn dat de repo (tijdelijk) offline is.😉

• Like
Reacties: Espero

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
490
325
Even op het plaatje van Seren drukken (grijze achtergrond met een wit vosje er in).

Er opent zich een nieuwe pagina, hier iets naar beneden scrollen, en daar vind je verdere instructies😉
Dubbelpost samengevoegd:

Oke, maar waar vind ik die verse zip, zie wel handleidingen, maar niet die zip?
Als je de handleiding volgt dan krijg je uiteindelijk vanzelf de zip op je systeem😉

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Espero

Edward58

Actief
6 aug 2017
36
10
Hoi allemaal, het is gelukt volgens de kodi tips, dank jullie wel!
Gisteravond uitgeprobeerd, nog te kort om te zeggen dat Seren goed werkt. Een serie die ik keek had af en toe een beetje last van buffering.

Fijne avond
Ed

• Like
Reacties: Arjan E.