Add-on Seren setup.

Ik kon de schrapers updaten van 1.21 naar 1.23, maar dat mocht niet baten helaas.
Er zijn er meer op Reddit met hetzelfde probleem.
 
Ik kon de schrapers updaten van 1.21 naar 1.23, maar dat mocht niet baten helaas.
Er zijn er meer op Reddit met hetzelfde probleem.

Vreemd dat ie het wel lijkt te doen met RD en niet met AD, heb je al eens getracht contact op te nemen met AD over dit specifieke probleem? Of is het slechts alleen beperkt tot Seren? Dan zou je ook nog eens contact op kunnen proberen te nemen met de ontwikkelaar Nixgates, in het Seren topic op Reddit, Nixgates is zelf ook actief op Reddit.?
 
Ik was even op het grote Google aan het snuffelen en kwam dit tegen...

If you have any issue with a third party software for the past couple of days, it means they didn't update their plugin to use our latest API =>
You must contact their support and ask for an Alldebrid plugin update on their side.
 
Bovenstaande is mij al bekend, Alldebrid heeft enkele weken geleden zijn api geüpdatet en we moesten wachten tot Seren zou zijn geüpdatet.
Dit is enkele dagen geleden gebeurd en daarna deed Seren het weer, tot nu.

Andere addons doen het gewoon met AD, dat dan weer wel. (Shadow en Fen)
 
Bovenstaande is mij al bekend, Alldebrid heeft enkele weken geleden zijn api geüpdatet en we moesten wachten tot Seren zou zijn geüpdatet.
Dit is enkele dagen geleden gebeurd en daarna deed Seren het weer, tot nu.

Andere addons doen het gewoon met AD, dat dan weer wel. (Shadow en Fen)
Ah ok.. Wel heel vreemd dan, eerst werkt hij wel dan weer niet... ?‍♂️ ?...

Heb je nog lang te gaan bij Alldebrid dan? Anders misschien toch eens overwegen om over te stappen naar Real debrid?

Of is dit destijds een bewuste keuze geweest ivm iets anders?

Real debrid wordt door de regel heen toch beter ondersteund (kodi, cyberflix etc..) als Alldebrid..

Maar hij werkt iig nog wel met andere addons... Dus je bent niet helemaal uitgeschakeld iig... ??
 
Ik heb geen bewuste keuze gemaakt, ben er ingerold omdat ik het een week gratis kon proberen.
Er lijkt wel een trend te zijn bij de leden van Reddit om naar AD over te stappen, ik weet niet waarom.

AD ligt er iig nooit uit, wat bij RD wel soms voor komt, daarnaast hebben ze AD geen hekel aan Kodi, bij RD weer wel.

De addons die ik heb gebruikt zijn instelbaar voor zowel RD als AD, daar zit het hem niet in.
 
Ik gebruik Seren al langere tijd samen met Real-Debrid en Trakt.tv en vind het op dit moment één van de beste addons.