Series verdwenen in kodi 18.1

Dolf 77

Forumlid
8 mrt 2019
6
1
6
82
Sinds kort series in Kodi 8.1 verdwenen, ik ben echt een beginner. Mijn vraag is"wat is de mogelijke oorzaak en zijn er meer gebruikers die dit probleem hebben. Ik heb al diverse keren gereset. ik bekijk deze meestal in Yoda of Placenta. Maar bij allebei alleen de films te zien.
 
Waarschijnlijk omdat je een link hebt staan die direct naar de films gaat, heb je al een keer op de .. gedrukt helemaal boven aan. Placenta moet je sowieso vervangen aangezien deze een hele tijd niet meer wordt ge-update.
 
...... of bedoel je dat je in je Trakt collectie alleen nog films kunt zien en geen series? Opnieuw Trakt autoriseren wil dan wel es helpen.
 
Ik heb hier ook al eerder een vraag over gesteld Yoda en seren vinden de series niet ze vinden de series wel (seizoen en aflevering) maar als je er dan opklikt vinden ze geen streams.
Ik ben er nu achter gekomen dat in de oude convenant de series wel gewoon afspelen (raar toch)
Ik heb er verder geen verstand van , maar wat ik tijdens installeren van yoda en seren opviel dat er andere of nieuwe scrapers inzitten?
Wat ik zeg ik heb er geen verstand van maar gewoon vraag mischien is wel onzin.
Heb cashe geleegd voordat dat gevraagd word maar helpt niets.
Bvd Wim
 
Als dit jullie probleem is, dan zou ik onderstaand onderwerp even doorlezen vanaf bericht #39. Staan wat tips in voor nieuwe addons welke je probleem misschien kunnen oplossen.


Misschien heb je er wat aan.