Series werken niet meer doordat de TVDB site under maintenance is.

Maxpuk

VIP
13 jul 2017
901
254
216
Ola,

Op zowel mijn laptop als mijn box werken series ineens niet meer.
Is er een storing of ligt het aan mij?

Voor iedere serie staat nu [CDATA]

Zegt jullie dit iets?

You must be registered for see images attach

Post automatically merged:

Ik ben niet de enige, zie ik...

 
misschien heeft dit er mee te maken
ik heb t zelfde probleem. Series werken niet, maar films wel. Ik had alles al weer opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
 
  • Like
Reacties: Vasqure en Maxpuk
Komt omdat zoals @rbrtwtt al aangeeft TVDB website under maintenance is.
Zie:
You must be registered for see medias


If I may add, this is from their forum.

" Hello everyone,
As you may have noticed we have cutover to our new site, so welcome, welcome, we are glad you are here! API traffic for both v1 and v2 has also migrated over to our new infrastructure. At the moment the dev team is working through some issues that have come to our attention, so please be patient with us.
We are aware that some Kodi users are having a hard time scraping shows with long episode orders. We are on the case and hope to have a fix soon.
We are looking into the Genre null field as well.
If you entered any show info into the old site in the last 24 hours, it is possible you will need to enter it in again.
If you are having any API issues, please look to the for some common threads. And for related to the new site, please post them in the November v3 Update section and we will try to get to them as soon as possible.

--TheTVDB Team "

Source:
 
  • Like
Reacties: Maxpuk
As the title states everyone please be patient and don't submit 200 posts regarding add-ons not working. API will be back up soon enough

Is geen tijd aan te hangen helaas snel genoeg word er gezegd ;)
 
  • Like
Reacties: Djenghiskahn
Heeey Max,
wat zit je nu weer te prutsen.
Uhhhhh, maar nee hoor, ik heb dat in de zoekfunctie ook.
Ik dacht eerst dat er een fout in mijn backupp zat.
Ik test zoveel, dat ik af en toe even de boel moet verwijderen, en met een backupp alles weer terug zet in Kodi.
Bij zoeken films had ik die melding niet.
Nu we de oorzaak weten, is het afwachten.
Anders even naar mijn website gaan, en achteraan in de url balk /kodi zetten.
Wie slim is, zal veel vinden!!
Behalve de VIP pagina, die staat achter gesloten deuren.
Ik hou mijn BREIN er wel bij..? #LOL
 
Hallo, bij mij krijg ik geen enkele serie meer gevonden ik gebruik "it" en "tempest" en bij allebei krijg ik wel films maar geen series heb ze ook allebei opnieuw geïnstalleerd maar ze vinden geen series
Helpppp
Gr.Miranda
 
TVDB undergoing maintinance please expect downtime for addons ....this is all addons that use tvdb addon
 
Hoi! In mijn bladwijzers heb ik meerdere films en series staan waar ik dagelijks wat van kijk.

Sinds gisteren, als ik een serie wil aanklikken, krijg ik een scherm te zien waarop ik drie opties krijg; bestanden, afspeellijsten en video add-ons.
Als ik een serie opnieuw wil zoeken doet ie ook niks.
Echter als ik in mijn bladwijzers op een film klik zoekt ie wel en kan ik deze ook gewoon kijken.

Iemand een idee wat hier niet goed gaat?

Groetjes Tessa
 
tvdb is momenteel down ivm een upgrade, hier halen de addons hun informatie vandaan voor series (voor films van imdb, een andere bron die wel up is dus dat werkt prima).
Helaas is hier op dit moment vrij weinig aan te doen, zal even tijd nodig hebben. ;) Maar komt zeker weer goed, is wel eens vaker zo.. helaas net op de momenten dat je iets wilt zien

Voor de mensen die nu denken, dat deze reactie hier nu knap knullig staat, dit klopt?. @Tessa38 had een eigen topic gestart, dit was mijn reactie hier op maar de topics zijn nu samengevoegd
 
Laatst bewerkt:
tvdb is momenteel down ivm een upgrade, hier halen de addons hun informatie vandaan voor series (voor films van imdb, een andere bron die wel up is dus dat werkt prima).
Helaas is hier op dit moment vrij weinig aan te doen, zal even tijd nodig hebben. ;) Maar komt zeker weer goed, is wel eens vaker zo.. helaas net op de momenten dat je iets wilt zien

Voor de mensen die nu denken, dat deze reactie hier nu knap knullig staat, dit klopt?. @Tessa38 had een eigen topic gestart, dit was mijn reactie hier op maar de topics zijn nu samengevoegd
Post automatically merged:


Niks knulligs aan hoor! Bedankt voor je reactie...geduld is nu aan mij haha.
 
  • Like
Reacties: A_rjen en Gems
ik kan wel naar de site maar geeft 1 404 fout op het zip bestandje om het te instaleren
Post automatically merged:

The crew ,Fen werken naar behoren. de rest is even afwachten,andere addons zullen ook nog wel updaten groeten andre
 
Laatst bewerkt:
Mogelijke oplossingen voor het tvdb probleem :
You must be registered for see medias
You must be registered for see medias
Mogelijke oplossingen voor het tvdb probleem :
You must be registered for see medias
You must be registered for see medias

Voor mensen die het anders zelf kunnen en niet willen wachten, deze fix die @Dominique DB van reddit heeft gepost werkt. Blijven alleen nog een paar bugs over zoals fanart en unaired color bij bijvoorbeeld gebruik van trakt. (unaired color red) Maar dan kun je wel weer je series volgen.
 
Niet moeilijk doen.
De volgende addons werken gewoon,
Marauder, The Crew, Numbers, Cypher media, Seren, Fen, en Tempest moet toch voldoende zijn???
Allen werken prima.
Die info ook niet bedoeld voor mensen die alleen maar willen kijken maar mensen die ook wel eens in de code van addons kijken en het interessant vinden om te leren.
 
Ik gebruik Tempest en The Crew, maar bij mij werkt series toch nog steeds niet, met films heb ik geen problemen.

Net de addon Fen erop gezet en die werkt wel.
Bedankt Andre.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: anita 51
Die info ook niet bedoeld voor mensen die alleen maar willen kijken maar mensen die ook wel eens in de code van addons kijken en het interessant vinden om te leren.

Waar denk je dat ik me bezig hou?
En een Beebox 3150 heeft geen 8G ram, ik zou zeggen, hou je daar eerst mee bezig voor je mij aanspreekt.
Ik denk dat ik meer technish inzicht heb als 90% vd mensen hier.
Post automatically merged:

Ik gebruik Tempest en The Crew, maar bij mij werkt series toch nog steeds niet, met films heb ik geen problemen.

Joost, gebruik de Githublinken van The Crew en Tempest, dan werkt het wel weer.
Ik denk niet dat jij hem al hebt bijgewerkt naar de nieuwste linken.
Deze kan ik hier helaas niet plaatsen, maar google is je beste vriend.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: anita 51