Opgelost Settings uit horizontale balk

Ka73

Nieuwkomer
24 apr 2019
4
4
6
50
Hallo, ik heb weer beetje gespeeld in het menu maar nu heb ik volgens mij bij de skins de settings veranderd van de horizontale balk in het hoofdmenu, en ik weet niet hoe ik deze terug kan krijgen.
Zie nu alleen nog maar in de balk staan movies, tvshow, sports, kidszone, fitness,weather, favourites.
Hierdoor kan ik nu dus niks meer veranderen.
Ben nog maar beginneling ?
Hopelijk heeft iemand een tip hoe ik de settings of system of program erin terug kan krijgen!
 
Gelukkig hebben we de foto's nog. Toch.....???????
Zou je even een plaatje van wat je ziet hier in een bericht willen zetten. Maakt alles wat duidelijker. En als je er dan ook nog bijzet op welk platform (bv Android, Windows) en wat voor device het betreft, dan wordt het leven een stuk gemakkelijker. Scheelt weer een hoop gepuzzel.

o ja, welke versie van Kodi betreft het?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: B. web
Gelukkig hebben we de foto's nog. Toch.....???????
Zou je even een plaatje van wat je ziet hier in een bericht willen zetten. Maakt alles wat duidelijker. En als je er dan ook nog bijzet op welk platform (bv Android, Windows) en wat voor device het betreft, dan wordt het leven een stuk gemakkelijker. Scheelt weer een hoop gepuzzel.

o ja, welke versie van Kodi betreft het?
Post automatically merged:

Ik heb titanium erop gezet . Dit is op mijn philips tv met android de app kodi stond al op de tv zelf.
 

Bijlagen

  • BFC36B4A-8721-4FB1-86F1-15EFB9CE6BFD.jpeg
    BFC36B4A-8721-4FB1-86F1-15EFB9CE6BFD.jpeg
    579,1 KB · Weergaven: 16
Je hebt het blijkbaar voor elkaar gekregen het Hoofd Menu uit te schakelen. Dan is er voor zover ik het kan nagaan geen andere toegang meer naar de instellingen van het Menu. Je kan nog wachten of iemand anders nog met een andere oplossing komt. Anders wordt het Kodi app gegevens wissen of Kodi app verwijderen en opnieuw uit playstore halen en beginnen met een schone Kodi. Een build heb je er vrij vlot weer op.
 
Daar was ik al bang voor. Zal morgen eens kijken of het lukt om kodi te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren op de tv. App stond er al vast op dus hoop dat het me lukt ben nogal een leek op dit gebied! Bedankt voor de reactie??
 
  • Like
Reacties: Lex en B. web
Voor je alles verwijderd zou de de Kore app ( official remote for Kodi) uit de Playstore kunnen downloaden naar je telefoon. Deze app kun je koppelen aan Kodi op je TV en deze dan als afstandsbediening gebruiken. TV en telefoon moeten dan wel op hetzelfde netwerk zitten. Mogelijk dat je via deze app nog in je instellingen menu kunt komen .

Succes
 
  • Like
Reacties: Lex
Voor je alles verwijderd zou de de Kore app ( official remote for Kodi) uit de Playstore kunnen downloaden naar je telefoon. Deze app kun je koppelen aan Kodi op je TV en deze dan als afstandsbediening gebruiken. TV en telefoon moeten dan wel op hetzelfde netwerk zitten. Mogelijk dat je via deze app nog in je instellingen menu kunt komen .

Succes
Helaas niet gelukt, maar heb kodi verwijderd en er weer opnieuw opgezet alles is weer zoals het hoort bedankt voor de tips
Post automatically merged:

Succes @Ka73
Om onverklaarbare wijze stond deze topic al op opgelost ? maar laten we niet op de zaken vooruitlopen.
Het is opgelost hoor bedankt!!!??
 
  • Like
Reacties: Lex en B. web