Add-on Shadow by the Crew /magnetic

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Naam
Shadow
ID
Addon
Repository
The crew magnetic
Categorie
Video add-on
Super addon met enige beperkingen maar super super snel met hele duidelijke stream info

Maar mis de library intergratie

De "library intergration tool" er op gezet om bovenstaande gemis te proberen maar deze blijkt niet meer te werken helaas, iemand anders nog een tip?
 
  • Like
Reacties: Slikt en sumitomo
Werkt zeker snel maar wel service benodigd of kan het ook zonder ?
 
Zie het als Seren V2. Debrid nodig idd?
Hij is echt super snel hoor...

Ik wou vanmiddag een film kijken.. Klikte hem aan en shadow was zo snel dat ik hem niet eens heb kunnen kijken... Kreeg meteen de aftiteling... :LOL:

Maar zonder gekkigheid het is een top addon.. Als dit een voorproefje is voor de nieuwste Seren.. Dan hebben we nog hele mooie addon(s) in het verschiet.. ?
 
  • Like
Reacties: sumitomo en Slikt
En dan krijg je er deze nog als bonus bij om het compleet te maken.
You must be registered for see medias
die heb ik nog niet aan de praat gekregen, krijg steeds foutmelding op username, maar opensubtitles werkt verder prima met de gegevens
 
Ik heb gisteren de laatste versie er op gezet, 2.1.8
Doet het redelijk, krijg wel steeds een inline error, maar na 10 tellen verdwijnt deze weer.
 
KLopt het dat ik niet zie dat het premiumize linken zijn
IK krijg linken te zien heb premiumize geautorisseerd en addon gaf aan s6 maar zie niet staan bij de linken dat het premiumize linken zijn.
 
KLopt het dat ik niet zie dat het premiumize linken zijn
IK krijg linken te zien heb premiumize geautorisseerd en addon gaf aan s6 maar zie niet staan bij de linken dat het premiumize linken zijn.
Klopt idd, maar de links die je ziet zijn cached van PM. Vlak voordat je de resultaten ziet verschijnt er rechtsonder een melding welke dublicate zijn en hoeveel cached er over blijven. Volgens mij werkt shadow ook alleen met debrid service zoals pm en rd. Maar wil je het zeker weten, ff een link aanklikken en kijken op je pm account of ie “telt”.
 
shadow geïnstalleerd maar krijg error in line 3560. in beeld bij keuze film.
venz v12 clean install gedaan. helpt niet.
dezelfde instelllingen gedaan als op een wel werkende v12 . helpt ook niet
premiumize is wel geinstalleerd en geactiveerd.
 
Momenteel moet ik elke keer voor ik een film kan kijken RD her-autoriseren met een code?
Nog iemand dit euvel?

edit; blijkbaar werkt Shadow niet goed meer na de Kodi 18.8 update?
 
Laatst bewerkt:
Shadow werkt bij mij prima, zowel op een linux klapdoos als een Android-boxje.
Hoef niet te her-autoriseren, nooit.

Welke versie van Shadow heb je er op staan?
Ik zit op 2.3.8
 
Laatst bewerkt: