Shield Experience Upgrade 8.2.2

En als gegruikers nou ook eens sneller hun bevindingen doen is het nog mooier ☺️
Ja maar jij vroeg naar mensen die er ervaring mee hadden met deze update, en daar schaar ik mezelf niet onder, de reden heb ik je reeds uitgelegd?
Post automatically merged:

Dat noemen wij hier "ze komen met de mayonaise as de patat al op is"
Gelukkig maar, anders kon je mijn patat al gelijk in de prullenbak kieperen, ik vind mayonaise wel zo gruwelijk smerig bij patat, doe mij maar frietsaus, bij voorkeur Remia?
 
Elke update die ik uit voer op de shield tv model 2017/19 gaat hier geheel probleemloos en krijg bijna bij iedere update ook aanvulling op de accessoires , controller en ab . De shield's zijn bekabeld . Kabels cat8 hdmi 2.1 , 40+ apps/apks . ☺️
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik van de laatste update ook geen problemen heb ondervonden.....?
 
Die update zie ik ook voorbij komen zal ik @Arjan E. maar even volgen voor hetzelfde geld is het plezier maar van korte duur ??
 
Die update zie ik ook voorbij komen zal ik @Arjan E. maar even volgen voor hetzelfde geld is het plezier maar van korte duur ??
Ja, of je update meteen, nu je er nog niks op hebt staan, en test even met 1 addon, mocht het voor jou niet werken, dan kan je altijd nog een fabrieksreset doen, en hoef je niet je volledige build weg te gooien?
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Build backuppen op PC en eventueel als het nodig is herstellen, kun je lekker knutselen. Ik maak op PC een build voor mezelf en via openwizard kan ik dan altijd experimenteren want laatste backup altijd bijdehand dan.
Klopt, doe ik ook altijd voor de zekerheid, maar @mrmiyagi is op dit moment een lege shield aan het installeren, vandaar de opmerking ?
 
  • Like
Reacties: funnyguy
Enige wat ik nog steeds een hekel punt vind is dat de auto refresh rate nog steeds niet automatisch wordt ingeschakeld en synchroon met de tv gaat...

Kodi kan dit bijvoorbeeld wel zelf maar de standaard netflix app op de Shield niet.. Dit moet je handmatig doen... (puur een Shield probleem)
heb je hier iets aan ?

Post automatically merged:

Klopt, doe ik ook altijd voor de zekerheid, maar @mrmiyagi is op dit moment een lege shield aan het installeren, vandaar de opmerking ?
Klopt en ik heb de update ook kunnen installeren zonder verder problemen?
 
heb je hier iets aan ?

Post automatically merged:
Dat bedoelde ik ook met handmatig aanzetten...

Er is iemand die heeft een app ontwikkeld die dit automatisch regeld.. Jammer dat nvidia dit niet zelf doet...

 
Niemand???

Ondertusen toch zelf maar even deze update uitgevoerd en zoals vaker gehad na installatie een hangende box, geen problemen tegengekomen op dit moment
Werkt nog steeds goed zonder enige problemen, is ook wel eens anders geweest, afkloppen dus
 
Werkt nog steeds goed zonder enige problemen, is ook wel eens anders geweest, afkloppen dus
Heb hem toevallig vanmiddag ge-update, geen problemen ervaren, update liep mooi door.

voor de zekerheid nogmaals opnieuw opgestart, om te kijken of ie niet alsnog bleef hangen, maar ook toen bleef ie het gewoon doen.?

daarna handmatig nog wat apps ge-update, en ik ben weer helemaal bij?