Shield opslag geheugen

Espero

Expert
12 aug 2017
1.040
183
216
Aangezien de Shield geheugen problemen had, maar alles even naar usb gezet, maar dit duurt al enige tijd, bedacht me te laat, dat ik de gebruikte usb stick niet de snelste is.

Maar ik vraag me af hoe ik alles weer naar de Shield overbrengt en om dan alles op nieuwe snellere 3.0 stick overbreng

Iemand raad?

Bedankt vast
 
Ik begrijp dat je dat niet via een filemanager op je box kunt doen?

En is je Shield te benaderen via PC of laptop in hetzelfde netwerk? Dan kun je vanaf daar de bestanden terug zetten.
 
Oeps, verplaatsen ging totaal mis, alles kwijt.. m.b.t Kodi, ja vreemd,... Grrrrrrr....
 
Oeps, verplaatsen ging totaal mis, alles kwijt.. m.b.t Kodi, ja vreemd,... Grrrrrrr....
Als het goed is staat de data nog op je oude USB stick, je kunt daar de appdata van Kodi uithalen en naar de nieuwe verplaatsen... Of je stopt de oude er weer in, maakt via een Kodi add-on een back-up van je Kodi en herstelt deze vervolgens op de Kodi van je nieuwe USB stick.
 
Tijdens backuppen is er iets misgegaan , zodoende alles kwijt!!!
 
Klinkt als uithuilen en overnieuw beginnen. Dat heeft ook zo z'n voordelen. Ben je gelijk van een heleboel ouwe zooi af en kun je een frisse start maken. ?
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Jaja ? ? ? ? ?
Post automatically merged:

Voor gemak en zekerheid toch maar een fatsoenlijke en snelle 3.0 sandisc stickie besteld
 
Ben persoonlijk nooit zo van het maken van een backup. Al valt het de laatste tijd wel mee, maar soms is de omloopsnelheid van addons best wel hoog. En dan is je gemaakte backup toch snel over de houdbaarheidsdatum. Doe dan liever een clean install. Maar zo heeft ieder z'n eigen voorkeuren. En dan is z'n snelle stick best wel weer handig. ?
 
Klinkt als uithuilen en overnieuw beginnen. Dat heeft ook zo z'n voordelen. Ben je gelijk van een heleboel ouwe zooi af en kun je een frisse start maken. ?
Dat zouden meer mensen moeten doen ....aldus een reclameklassieke van soep begin deze eeuw ?
 
  • Like
Reacties: Spinix en Shaman
Jaja ? ? ? ? ?
Post automatically merged:

Voor gemak en zekerheid toch maar een fatsoenlijke en snelle 3.0 sandisc stickie besteld

€9,95,- bij de A.C. Tion?


Tja had ook gewoon action kunnen zeggen, maar A.C. Tion klinkt net wat deftiger?
 
Ja had ik ook gezien maar zag voor zo,n 3 euro meer een 64gb bij een NL shop
 
Ja had ik ook gezien maar zag voor zo,n 3 euro meer een 64gb bij een NL shop

Op het Nvidia forum werd destijds aangeraden om niet hoger te gaan als 32 gb, alhoewel er inmiddels zo veel verhalen zijn die dit tegen spreken, er worden zelfs ssd harde schijven van 2TB aan gehangen zonder dat ze ook maar één probleem ondervinden.

Zal dus met jouw 64 gb stickie ook wel goed komen?
 
Laten we het hopen, tis omdat de Shield om meer geheugen vroeg anders had ik het niet gedaan, maar wel raar dat een backup op een 16Gb USB 2.0 drive alles crashte