Opgelost Sideload launcher en kodi

Docker

Gevorderd
30 dec 2017
65
20
6
60
Heb 3 vraagjes (excuses als deze niet in het juiste forum gesteld zijn):

*Als kodi opstart via sideloadlauncher dan staat ie constant te laden (cirkeltje blijft maar draaien). Ik kan wel tv kijken(zag net NBA match) maar mijn video addons laden niet. Moet tevens via instellingen van tv de sideloadlauncherapp geforceerd stoppen(in kodi zelf doet ie het niet)

*Als bv Netfilx USA wil kijken log ik dan eerst uit op mijn Netflix BE account? Vpn inschakelen op server VS en log dan in op Netflix USA?
(vraag maar raak want ken er bitter weinig van)

*Kijk nu films op kodi zonder vpn. Heeft dit een meerwaarde met vpn? Zoja welke gebruik ik dan (bv Amerikaanse films->server VS, Engelse films->server VK) ( vraag maar raak want ken er bitter weinig van)

Nogmaals : alle info is welkom want hier zit een leek

Many thnx Docker
 
Als je Kodi rechtstreeks opstart via apps heb je dan geen probleem? Als het aan Sideload Launcher ligt zou je dat eens via instellingen > apps kunnen verwijderen en opnieuw installeren of een goed alternatief voor Sideload Launcher gaan gebruiken:
Vpn op Kodi heeft volgens mij niet echt een meerwaarde, nadeel kan zijn dat het de internetsnelheid verlaagt. Zie verder https://kodi-forum.nl/threads/kodi-heb-ik-nu-wel-of-niet-een-vpn-nodig.4383/
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
Foute boel. Kodi opende niet meer. Verwijderd. Terug geïnstalleerd maar telkens vastlopers. Zelfs tv deed het niet meer. Tv vd stroom gehaald.
Na restart gegevens iptvcliënt terug moeten invoeren (manueel pffff...)
Nu lijkt alles terug te werken. Zit enkel nog met vervelende tik en geschuifel telkens ik in Kodi iets uitvoer. Kan dit nergens terugvinden om uit te schakelen.
 
Foute boel. Kodi opende niet meer. Verwijderd. Terug geïnstalleerd maar telkens vastlopers. Zelfs tv deed het niet meer. Tv vd stroom gehaald.
Na restart gegevens iptvcliënt terug moeten invoeren (manueel pffff...)
Nu lijkt alles terug te werken. Zit enkel nog met vervelende tik en geschuifel telkens ik in Kodi iets uitvoer. Kan dit nergens terugvinden om uit te schakelen.
Ok, vervelend maar soms is opnieuw installeren het beste als eea onstabiel of traag is. Geluid kan je in Estuary skin hier vinden: Instellingen > Systeem > Geluid > GUI-Geluiden > Interface geluiden afspelen, wijzigen naar nooit.
 
  • Like
Reacties: Spinix