Opgelost Skin sub items

G.Scholtens

Gevorderd
12 feb 2018
136
18
16
39
Hoe kan ik het makkelijkste sub menu's maken bijvoorbeeld in netflix style.
Skin maakt me nog even niet uit, als add-on gebruiken we even seren.

Zo wil ik bijvoorbeeld in mijn home menu films en series.
Maar de add-on heeft onder movies nog vele categorien. Populair, trending etc. Deze wil ik ook direct kunnen zien onder elkaar of via een sub menu, maar hoe doe ik dit nu?
Post automatically merged:

Mag op slot, heb het inmiddels gevonden met AURA skin dat ik ze gewoon als widgets kan instellen
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Haha dat kunnen we natuurlijk niet hebben ... leden die hun eigen vragen oplossen want dan kan dit forum wel inpakken ?
Maar uitstekend gehandeld en bedankt voor het melden.
 
Ik heb pas een nieuwe videocamera gekocht om juist helemaal uit te leggen binnen het legale van Kodi, hoe je een hele eigen build kan opbouwen.
Letters in kleur laten veranderen in platte HTML, rubrieken verwijderen en toevoegen/ook sumenu`s, de RSS Feeds, Het weer en veel meer.
Ik bestel de 23e de standaard nog erbij, want met dat ding in de hand gaat dat niet lukken.
Ik laat geen enkele illegale bron zien, ik laat het zien middels al het legale content wat in kodi staat, en dan weet men vanzelf voor de rest de weg wel.
De eerste die ik ga opbouwen (gebruik ik zelf) is Aeon Nox Silvo.
Het gaat er precies hetzelfde uitzien als menige wizard die je ooit op je box hebt gehad met een hoop troep erin.
In deze plaats je alleen je eigen invoer en geen gestrubbel meer..
Later meer!!
 
Laatst bewerkt:
Uhhh fout haha
Ik heb werkelijk de ballen verstand van dat ding, misschien verklaard dat meer.
Ik koop in ieder geval wel de standaard erbij voor 5 tientjes.
Arjan, ik weet alleen alles van Android, maar niet van video camera`s.
En mijn camera of die met apps werkt.... ik heb geen idee, er zit wel Wifi en de hele zooi op.
Ik weet er dus werkelijk niks van.
Maar de tijd leert vanzelf.
Het is iig een 1080/1920 met 128G opslag en een waterdichte en stofdichte draagtas.
Misschien helpt dit plaatje aan jullie antwoorden.
Ik ben absoluut geen professioneel filmer hahaha
Wat ik gefilmd heb, dat ziet er goed uit.
You must be registered for see images attach
Waarschijnlijk omdat zijn nieuw gekochte videocamera niet met apps werkt?