Skin voor iptv en series/films

Bij mij staat bij minuut 3.07 Live TV er niet tussen.
Kan dit komen doordat mijn 24 uur probeertijd van PVR IPTV Simple Client al verlopen is of zou ik het er dan nog steeds tussen moeten zien staan ?
Of staat dat helemaal los van elkaar en moet ik het probleem ergens anders zoeken ?
 

Bijlagen

  • 1512736061945-511940325.jpg
    1512736061945-511940325.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Bij mij staat bij minuut 3.07 Live TV er niet tussen.
Kan dit komen doordat mijn 24 uur probeertijd van PVR IPTV Simple Client al verlopen is of zou ik het er dan nog steeds tussen moeten zien staan ?
Of staat dat helemaal los van elkaar en moet ik het probleem ergens anders zoeken ?
Dit staat los van elkaar maar als je proeftijd is verlopen kan PVR IPTV Simple Client geen kanalen meer ophalen dus kan het zijn dat je bij Live TV geen resultaten meer terug krijgt. Je moet het kopje Live TV wel even koppelen aan je skin.
 
Maar hoe zorg ik er voor dat Live TV er dan tussen komt te staan ? Laat staan dat ik kanalen kan selecteren zoals in het YouTube filmpje op 3.07 ?
 
  • Like
Reacties: E.Lage
Maar hoe zorg ik er voor dat Live TV er dan tussen komt te staan ? Laat staan dat ik kanalen kan selecteren zoals in het YouTube filmpje op 3.07 ?

Hoi
Inderdaad zou ik live Tv (hiptv in dit geval ) er ook graag bij zien Robin.
Is dit mogelijk.
Ik.ga deze skin vandaag instaleren haha
Ben benieuwd ?
Greetz Ericje
 
Hoi
Inderdaad zou ik live Tv (hiptv in dit geval ) er ook graag bij zien Robin.
Is dit mogelijk.
Ik.ga deze skin vandaag instaleren haha
Ben benieuwd ?
Greetz Ericje
Succes daarbij en in samenhang met een abo is dat mogelijk.
 
  • Like
Reacties: E.Lage
Om ervoor te zorgen dat je tv kanalen werken, zul je eerst even HipTV moeten configureren, op hun website kun je informatie vinden hoe dat moet. Als deze ingesteld is, gewoon het filmpje volgen, dan zou het moeten werken.

Ik gebruik ook HipTV en dit is dus ook verwerkt in de tutorial.

Nogmaals even het advies; lees eerst even de tekst onder het filmpje, je zult eerst alle addons en iptv moeten instellen. Als dit gebeurt is moet het geen probleem zijn om de skin te bouwen.
 
Om ervoor te zorgen dat je tv kanalen werken, zul je eerst even HipTV moeten configureren, op hun website kun je informatie vinden hoe dat moet. Als deze ingesteld is, gewoon het filmpje volgen, dan zou het moeten werken.

Ik gebruik ook HipTV en dit is dus ook verwerkt in de tutorial.

Nogmaals even het advies; lees eerst even de tekst onder het filmpje, je zult eerst alle addons en iptv moeten instellen. Als dit gebeurt is moet het geen probleem zijn om de skin te bouwen.

Top Dank je ?

Top Dank je ?
Om ervoor te zorgen dat je tv kanalen werken, zul je eerst even HipTV moeten configureren, op hun website kun je informatie vinden hoe dat moet. Als deze ingesteld is, gewoon het filmpje volgen, dan zou het moeten werken.

Ik gebruik ook HipTV en dit is dus ook verwerkt in de tutorial.

Nogmaals even het advies; lees eerst even de tekst onder het filmpje, je zult eerst alle addons en iptv moeten instellen. Als dit gebeurt is moet het geen probleem zijn om de skin te bouwen.

hoi Robin,

ik had het filmpje per abuis geopend in deze forum.... vandaar dat ik zocht naar de tekst id .. haha
nogmaals bedankt en ik ga er mee werken !

Greetz , Ericje
 
Om ervoor te zorgen dat je tv kanalen werken, zul je eerst even HipTV moeten configureren, op hun website kun je informatie vinden hoe dat moet. Als deze ingesteld is, gewoon het filmpje volgen, dan zou het moeten werken.

Ik gebruik ook HipTV en dit is dus ook verwerkt in de tutorial.

Nogmaals even het advies; lees eerst even de tekst onder het filmpje, je zult eerst alle addons en iptv moeten instellen. Als dit gebeurt is moet het geen probleem zijn om de skin te bouwen.

Ik ben bang ( weet het wel zeker ) dat ik iptv niet heb ingesteld voordat ik aan deze skin begon.
Ik kan nu nog steeds niet het kopje Live TV vinden zoals dat in het filmpje wel te zien is op minuut 3.07.
Ook de uitleg van HipTV komt nu uiteraard niet meer overeen met hoe het er bij mij uitziet.
Dit betekend dat ik het eerste stuk zonder probleem doorloop, tot het stukje waar ik naar het hoofdmenu van Kodi moet en waar ik TV moet selecteren.
TV is daar nu gewoon niet te vinden, laat staan dat ik het tabje Kanalen kan vinden.

Betekend dit nu dat ik helemaal overnieuw moet beginnen met de skin ?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang ( weet het wel zeker ) dat ik iptv niet heb ingesteld voordat ik aan deze skin begon.
Ik kan nu nog steeds niet het kopje Live TV vinden zoals dat in het filmpje wel te zien is op minuut 3.07.
Ook de uitleg van HipTV komt nu uiteraard niet meer overeen met hoe het er bij mij uitziet.
Dit betekend dat ik het eerste stuk zonder probleem doorloop, tot het stukje waar ik naar het hoofdmenu van Kodi moet en waar ik TV moet selecteren.
TV is daar nu gewoon niet te vinden, laat staan dat ik het tabje Kanalen kan vinden.

Betekend dit nu dat ik helemaal overnieuw moet beginnen met de skin ?

Nee hoor is niet nodig, gewoon even instellen. Dan via customize menu, nogmaals even de stappen volgen en dan zou het moeten werken.

Verander anders de skin even terug naar de standaard skin. Stel hiptv in, en verander terug naar fuse neue, de instellingen blijven bewaard.
 
  • Like
Reacties: Gozah
Nee hoor is niet nodig, gewoon even instellen. Dan via customize menu, nogmaals even de stappen volgen en dan zou het moeten werken.

Verander anders de skin even terug naar de standaard skin. Stel hiptv in, en verander terug naar fuse neue, de instellingen blijven bewaard.

Terug zetten van de skin was de truuk.
Bedankt voor je hulp en geduld !
 
  • Like
Reacties: Robin de Bruin
@Robin de Bruin

Ik kom tot 1:55 (de kleuren aanpassen), helaas als ik de muis naar de rechterkolom verplaats dan verdwijnen de opties in de rechterkolom.
Heb KODI al een paar keer opnieuw opgestart, maar het blijft hetzelfde :crying:
 
Helaas, ik wou deze skin weer gebruiken, maar LookingGlass repo is offline.
 
Ik zag het ja.
Heb mijn tv box een tijd niet gebruikt en vond het wel een fijne skin.