Opgelost Slecht geluid op mijn TS en ms8 android kastjes

jonagold

Gevorderd
30 nov 2016
63
3
6
72
ik neb heel slecht geluid op mijn TS en ms8 android kastjes.
ik moet de volume knop haast open zetten om iets te kunnen horen,en dan zit er ook nog een tik in.
mijn wetek en ugoos werken wel perfect op dezelfde versterker. kan dit aan de aansluiting liggen?
komt dit meer voor? moet ik de instellingen veranderen?
kan iemand hier iets over zeggen?
 
Staat het geluid van het boxje wel voluit?

Als ik hier op de Shield het geluid van de box op bijna 0 heb staan kun je de tv nog zo hard zetten maar heb je bijna geen geluid..

Zal via versterker wel zelfde wezen denk ik..
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Voor de ms8 heb ik wellicht wat gevonden, is wel een oud filmpje, maar wellicht dat het je op weg helpt.

You must be registered for see medias

weet ook niet hoe je hem hebt aangesloten op je versterker.

voor wat betreft het tikkende geluid: wellicht dat je in de settings wat kunt spelen met de keep audio alive functie, als ie op altijd aan staat, veranderen naar een andere instelling bijvoorbeeld.

succes??
 
Had ik ook in het begin met dat kastje.
Wat @ateam278 zegt kan zo maar kloppen.

En daarna ook nog ergens een vink weghalen die ervoor zorgt dat hij telkens weer zachter gaat. (Welke weet ik zo niet uit mijn hoofd)
 
ik ben er uit.het geluid in het kastje was te laag, nu heb ik met de app "nederland fm" de schuif helemaal naar rechtsgeschoven en toen was het geluid goed in mijn kodi.
 
Ja,de explosieven opruimingsdienst is ter plekje geweest en heeft meteen ook deze topic op opgelost gezet ?