Slechte beeld kwaliteit kodi covenant

Angelkodi

Nieuwkomer
17 okt 2017
2
0
1
34
Hoi hoi,
Hier even wat info:
-net nieuwe box MXQ pro android 4k met kodi 17..
-arez wizard/ covenant geinstalleerd..

Nu even mijn dringende maar vast makkelijk op te lossen vraag : ik heb erg slecht beeld kwaliteit.. Lijkt net of ik naar een film zit te kijken van 15 jaar geleden.. Ik druk gewoon de bovenste streaming aan (deed ik op me laptop ook altijd en dan kreeg je meestal het beste beeld toch...) wat in dit geval voor = the walking dead s7 putlocker- Gvideo -720p ...

Bedankt alvast !
Gr angelique
 
Ik heb toch ook last van wat schokkerige streams en krijg het niet opgelost. Draai Covenant met Real Debrid.
Heb de meeste dingen wel nagelopen. Nog een optie bekend die ik misschien over het hoofd heb gezien?
 
  • Like
Reacties: Angelkodi
Ik heb toch ook last van wat schokkerige streams en krijg het niet opgelost. Draai Covenant met Real Debrid.
Heb de meeste dingen wel nagelopen. Nog een optie bekend die ik misschien over het hoofd heb gezien?
Hardware versnelling al eens aan of uit gezet?
 
Hoi hoi,
Nee nog steeds niet ujtgeprobeert ik hoop van het weekend tijd te hebben hier voor..
Bedankt sowieso voor de tips, jullie horen het !
Gr.
 
Hoi hoi,
Nee nog steeds niet ujtgeprobeert ik hoop van het weekend tijd te hebben hier voor..
Bedankt sowieso voor de tips, jullie horen het !
Gr.
Dan is er goed nieuws ... je krijgt dit weekend een uurtje extra tijd om dit uit te proberen dus succes en dan horen wij het Maandag wel.
 
  • Like
Reacties: Nasitrassi
Het gekke is, ik ben door mijn instellingen heen gegaan, heb uiteindelijk niks aangepast, maar het probleem is verdwenen :banaan:. Rara politiepet :lach: