Slechte ervaring mat djoozy uit zaandam

jonagold

Forumlid
Leuk bevonden
1
Beste antwoorden
0
hallo, ik heb slechte ervaringen met djoozy.com, na de aankoop van 4 android boxen, mag je toch wel wat verwachten.
"dus niet". mijn mqx pro brandde door ,dus einde verhaal, maar omdat djoozy geen telefonische klanten service meer heeft,(dit werd te duur)
gaat nu alles via de mail, na 4 dagen had ik een link voor een retour label, en na 14 dagen eindelijk een vervangend toestel.
Dit alles ruim in de garantie periode. De android box werkte niet goed, er kon geen Kodi op draaien,telkens viel het beeld terug naar het start scherm.
Bij nader inzien kreeg ik een oud toestel retour, met android versie 5.1.1 en kodi jarvis 16.1 er op, terwijl mijn door gebrande box android versie 7.1.1 er op had staan.
ik ben dus belazerd door djoozy. ze zeggen hij doet het toch? hier kan ik niets mee.
Mijn advies koop bij een andere webshop , djoozy zal er wel niet zo lang meer zijn

Leuk bevonden
316
Beste antwoorden
4
Ze zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk. Als je een android versie 7.1.1 had heb je recht op dezelfde android versie als het binnen de garantieperiode valt. Je kan een klacht hierover indienen en als ze het niet goed oplossen kan je een geschil er van maken via
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.
.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.557
Beste antwoorden
11
Mijn advies koop bij een andere webshop
Ik loop al een poosje rond hier op dit forum maar dit is de eerste keer dat ik klachten lees over deze shop.
Begrijp me goed elke klacht is er één te veel en het is ook allemaal heel vervelend ,maar hier moet in overleg toch een oplossing voor worden gevonden wat voor beide partijen aanvaardbaar is want bij bovenstaande oproep zijn er alleen maar verliezers.

Gelijkwaardige Onderwerpen

Bovenaan