Smart IPTV via USB

JaapK1962

Gevorderd
23 okt 2017
68
26
6
61
hallo allemaal,

Aangezien ik veel problemen ondervind met smart iptv op mijn philips tv ,( ik moet iedere keer de playlist inladen en heel veel dat smart iptv buffert.)
Nu mijn vraag: Is het mogelijk om smart iptv via een usb stick te laten draaien op mijn tv( Via bv een 32 Gb USB stick) Als het mogelijk is , wel via een snelkoppeling op mijn tv.

iemand ervaring hiermee hoe ik dit moet doen.....

groet Jaap
 
Dat is het probleem nu !! Als ik smart iptv opstart op mijn android tv , is deze 9 van de 10 x de playlist kwijt. dan heb ik alleen Turkse zenders. Dus , weer naar siptv , playlist deleten en weer uploaden. Alles staat aangevinkt , maar Dude is er ook al mee bezig geweest. geen oplossing gevonden , en de helpdesk van siptv , weet het ook niet ! Hen al diverse apps van de tv gegooid , kodi eraf gehaald , etc. Via reidinga zijn tool , de playlist veel kleiner gemaakt. weer problemen. Wordt er niet goed van . Zit er sterk over te denken , om hetzelfde kastje wat jij hebt te bestellen , aangezien deze android tv heeft. Is makkelijker voor mijn vrouw om te bedienen.