Smarters Pro en Lite op een LG TV

JohnvP

Forumlid
27 feb 2017
10
0
1
54
Hoi allemaal,

sinds een week IPTV geïnstalleerd op mijn nieuwe LG TV. ik woon in Spanje. Nu heb ik op mijn ipad makkelijk de smarters player lite kunnen installeren en deze werkt perfect. Hier kan ik ook makkelijk ondertiteling toevoegen bij films.
Echter op mijn TV is kennelijk LG niet zo blij met IPTV apps en heb ik flink moeite moeten doen om de Smarters player Pro te installeren.
Maar deze versie, wat ik ook doe, heeft geen ondertitels bij films.
Ik kan de player lite versie op mijn TV niet in de LG appstore vinden. Paar vragen
1. Ik zou via een USB of een firestick makkelijk de lite versie op de TV sideways moeten kunnen zetten?
2. Kan ik overschakelen naar de USA appstore, is daar de lite app wel te vinden?
3. Of zie ik in de Smarters,player pro versie subtitles over het hoofd?? graag dan goede uitleg hoe toe te voegen bij films?
4. Is er een betere IPTV app in de LG store voor IPTV? Met subtitels etc😂🤪

groeten John.
 
Ik denk dat je lang kan zoeken. Tenzij ik mij vergis is Tivimate an Android app en kan dus niet op een Webos van LG. Toch? Lg heeft een content store en geen appstore.😉
 
Klopt, ik heb nu de volledige app via een firestick erop gekregen met subs.
de smarters pro app werkt vrij redelijk. Er is een heeeeel klein verschil tussen beeld en geluid bij live TV.
is er een hele goede gratis IPTV voor op de firestick die jullie aanraden, zonder reclame.
 
Een goede gratis app zonder reclame......🤔 Hangt er vanaf of je met gemodde apk's wil werken op je Firestick. Heb zelf de aangepaste Tivimate 2.1.5 op mijn Firestick staan. Werkt prima. Maar natuurlijk niet helemaal volgens de regeltjes, hè. Kan daarom ook geen link geven.
 
Ik snap het, de smarters pro werkt prima al met al per uur een stuk of twee buffers gemiddeld vam 2-4 seconden en dat was het. Menu is prima. Subs ingesteld, gemoeg keus, dus het is al prima. ik zit hier in Spanje op glasvezel, 1000 mb/s. Prima router en mijn TV bekabeld. Dus ik kan niet meer doen. Het blijft natuurlijk heel veel TV voor weinig geld…
 
Waarom maak je geen backup van je Smarters light apk en zet je deze op je Firestick. Of kijken of je de light apk kunt vinden op apkpure. Daar vind je apk bestanden van originele apps welke je kunt installeren op je firestick. Als ie op je tablet goed werkt, waarom dan niet op je stick.

Even voor de duidelijkheid. In je 1e bericht had je het over een Firestick. Heb je deze al of moet je deze nog aanschaffen?
 
Bedankt voor de tip. Ik had nog geem firestick, de LG app store heeft veel IPTV apps niet helaas.
denk dat ik ook eens ga kijken naar een kodi install.