Snelste addons

Micko

VIP
2 aug 2017
560
210
216
Hallo allen,

Eerder had ik het idee dat Exodus en convenant (en vooral, universe) op mijn Pi2 sneller gingen dan nu Maverick, fantastic, convenant op de beelink g1 ultimate. Het is nu best lang wachten op de menu's, lijstjes.

Kernvraag, wat is jullie ervaring qua addons en welke is het snelst?

Of vertraagt de titanium buld (en Android) het een? Verder dezelfde provider en alles bekabeld.
 
Verplaatst naar vragen..

Ik zelf gebruik op dit moment de add-on Placenta in combinatie met Real-Debrid op de NVIDIA SHIELD en Xiaomi Mi Box en hier gaat het gewoon snel genoeg. Ik probeer op dit moment ook geen andere add-ons meer uit dus kan niet zeggen of ze de snelste zijn.

Vind het zoeken naar bronnen binnen Placenta soms iets aan de lange kant.
 
  • Like
Reacties: E.Lage en Micko
Verplaatst naar vragen..

Ik zelf gebruik op dit moment de add-on Placenta in combinatie met Real-Debrid op de NVIDIA SHIELD en Xiaomi Mi Box en hier gaat het gewoon snel genoeg. Ik probeer op dit moment ook geen andere add-ons meer uit dus kan niet zeggen of ze de snelste zijn.

Vind het zoeken naar bronnen binnen Placenta soms iets aan de lange kant.


Ook ik gebruik Placenta in combinatie met Real-Debrid op de NVIDIA SHIELD.
Voor dit moment denk ik 1 van de beste mogelijke combinaties.

:leuk:
 
Ik gebruik Fantastic met de (betere) instellingen van Dave voor Covenant, en Pyramid voor BD en 4K Movies met Realdebrid. Dit werkt momenteel allemaal geweldig en snel op de Shield! ?
Wel meer PCM 5.1 streams dan vroeger?
De Himedia Q5 Pro gaat in de verkoop.
 
Gaia is toch gewoon een clone van bubbels?
Volgens mij is het geen cloon. Bubbels is gestopt en volgens mij geeft bubbels aan dat zijn 'over zijn gegaan' naar gaia. Ik wacht op kodi 18 en zak de hele boel opnieuw instellen.... :poop:

Ps, eerst had je universe addon, dat ging supersnel, kent iemand deze ervaring?