Sommige series werken niet meer

Mandefu

Forumlid
21 apr 2017
8
4
6
59
Waarom spelen sommige series nier meer in Genesis Reborn, Placenta, enz . (Americans, Bosch, Mafosa,Isabel...) en ander nog wel (Lie to me, Endeavour, Blacklist, Lucifer, of is dat maar voorlopig het geval?)? Soms zijn er nog wel providers (tot 20 en meer),soms geen. En die er dan zijn, draaien even - hebben 'even zin om af te spelen' en stoppen dan. Ik heb al overal op internet gezocht, maar vind geen antwoord. Misschien hier wel? Dank vooraf.
 
Waarom spelen sommige series nier meer in Genesis Reborn, Placenta, enz . (Americans, Bosch, Mafosa,Isabel...) en ander nog wel (Lie to me, Endeavour, Blacklist, Lucifer, of is dat maar voorlopig het geval?)? Soms zijn er nog wel providers (tot 20 en meer),soms geen. En die er dan zijn, draaien even - hebben 'even zin om af te spelen' en stoppen dan. Ik heb al overal op internet gezocht, maar vind geen antwoord. Misschien hier wel? Dank vooraf.
Ik kijk bijna al dezelfde series maar ik kan ze allemaal nog steeds zonder problemen kijken.
Gebruik je een Real Debrid account?Ik namelijk wel.
 
Ja dan wordt het steeds moeilijker goed werkende links te krijgen..
Een account op RD kost een paar euro per maand ik vond dit zeer de moeite waard..bijna alleen maar 1080P links die ik tegenwoordig krijg en allemaal doen ze het..
OK, dank voor je antwoord. Maar wat is de reden hiervoor? Dat sommige wel en andere niet werken? Wie blokkeert ze?
 
Nou blokkeren is het juiste woord niet maar ... voor wat hoort wat .

 
1) Indien 'blokkeren' niet de juiste term is, welke dan wel?...Er komt toch niets door....en dat is toch blokkeren dacht ik. De vraag die dan niet beantwoord blijft: wie beslist om bv. de serie Americans tegen te houden? (Betere term?). En hoe?
2) Betekent dit alles dat RD aan streaming sites betaalt? Aan dewelke? Op welke basis? Het lijkt me aanvaardbaar dat er 'een verdienmodel' achter zit maar wie ontvangt dan hoeveel van wie en waarom? Ik begrijp niet de band tussen de serie Americans bv. en RD.
 
1) Indien 'blokkeren' niet de juiste term is, welke dan wel?...Er komt toch niets door....en dat is toch blokkeren dacht ik. De vraag die dan niet beantwoord blijft: wie beslist om bv. de serie Americans tegen te houden? (Betere term?). En hoe?
2) Betekent dit alles dat RD aan streaming sites betaalt? Aan dewelke? Op welke basis? Het lijkt me aanvaardbaar dat er 'een verdienmodel' achter zit maar wie ontvangt dan hoeveel van wie en waarom? Ik begrijp niet de band tussen de serie Americans bv. en RD.
zal zelfde principe zijn als bij de nieuwsservers...
wordt niet geblokkeerd maar offline gehaald en bij de betaalde versie laten ze dit langer op hun servers staan..en daar betaal jij dus voor.
 
Wellicht speelt DMCA en N&T ook een rol idd.

RD is een soort van payserver weet niet of die op dezelfde manier (moeten) handelen als bijvoorbeeld eweka (die hebben dan wel process aan hun broek maar oke) ....