Sommige series zijn niet te vinden...

Baljuin

Nieuwkomer
4 aug 2018
3
0
1
40
Hallo,

Ik gebruik Neptune Rising en Placenta om series en films te kijken. En dat loopt eigenlijk altijd prima.

Maar nu heb ik inmiddels 2 series die ik niet helemaal kan kijken: La Casa de Papel en de Zweedse The Bridge.

Bij de La Casa de Papel zit ik met 1 seizoen te koekeloeren die t/m 15 afleveringen gaat. Blijkbaar staat ie ingesteld op de Spaanse versie waarbij de afleveringen 70 minuten zijn. Netflix heeft die afleveringen toen korter gemaakt (45min.). Maar daardoor kan ik die serie niet meer afkijken. Aflevering 14 en 15 en seizoen 2 staan er niet op.

Bij The Bridge krijg ik bij seizoen 1 alleen maar de Amerikaanse versie te zien.

Ik heb het internet afgezocht, maar nergens krijg ik een duidelijk antwoord. Wat moet ik doen om die series via Kodi te kunnen kijken?

Alvast bedankt voor jullie input.
 
Bedankt voor jullie reacties

Ik gebruik RealDebrid. En check het zelf maar; seizoen 1 van de Zweedse The Bridge (Bron/Broen) is de Amerikaanse versie.
Ik heb van alles al geprobeerd: andere scrapers, andere talen, andere bronnen. Maar het is allemaal hetzelfde.

En ik kan me niet voorstellen dat het tweede seizoen van La Casa de Papel niet op kodi te vinden is. S2 is al maanden uit.

Er gaat dus iets fout en ik hoopte dat jullie me misschien verder zou kunnen helpen met suggesties.
 
Als je van alles geprobeerd hebt zonder resultaat ...Jammer maar dan is het er invoudig (nog) niet zoals DoOrKnOb terecht opmerkt.

Dus een serie uit 2011 staat er niet op? Ik kan dat maar moeilijk geloven.

Ik denk dat het eerder iets te maken heeft met het verwijzen naar het juiste bestand of zoiets.

Want de Amerikaanse versie van The Bridge heeft 2 seizoenen. Toevallig kan ik bij de eerste 2 seizoenen van de Zweedse The Bridge ook alleen maar de Amerikaanse afleveringen kijken.
Pas bij seizoen 3 krijg ik de originele Zweedse afleveringen te zien. Er gaat dus iets fout met het verwijzen naar de juiste bestanden.
Iets dergelijks gebeurt ook bij La casa de papel.

ik Hoopte eigenlijk op wat reacties van mensen die alle ins en outs van Kodi kennen. Maar helaas.
Bedankt voor de moeite in ieder geval.
 
Dus een serie uit 2011 staat er niet op? Ik kan dat maar moeilijk geloven.

Ik denk dat het eerder iets te maken heeft met het verwijzen naar het juiste bestand of zoiets.

Want de Amerikaanse versie van The Bridge heeft 2 seizoenen. Toevallig kan ik bij de eerste 2 seizoenen van de Zweedse The Bridge ook alleen maar de Amerikaanse afleveringen kijken.
Pas bij seizoen 3 krijg ik de originele Zweedse afleveringen te zien. Er gaat dus iets fout met het verwijzen naar de juiste bestanden.
Iets dergelijks gebeurt ook bij La casa de papel.

ik Hoopte eigenlijk op wat reacties van mensen die alle ins en outs van Kodi kennen. Maar helaas.
Bedankt voor de moeite in ieder geval.
Er zijn wel meer series ook vele jaren jonger niet te bekijken via Kodi...en als je ze vindt dan is er niemand geweest die er ondertiteling voor heeft gemaakt..dus zo vreemd is dat niet.
 
Probeer terrarium tv eens met rd , deze vind soms meer links dan bepaalde addons. En anders Netflix nemen als je veel series kijkt van hun .
Kun je altijd delen met andere personen en kost dan 5 a 6 euro en hoop ergenis minder