Sommige zenders zwart beeld satelliet Dreambox

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.597
2.193
216
25
Sinds ik verhuisd ben werken sommige zenders niet meer op mijn Dreambox. Voorbeeld zijn de muziek zenders:
You must be registered for see images attach

Ik krijg zwart beeld... Bij signaalzoeker zie ik dat ik gewoon signaal heb. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Heb al opnieuw zenders gezocht, andere CCCAM geprobeerd, herstart maar niks helpt.. :(

You must be registered for see images attach

Hi ga naar aliexpres tik in cccam krijg je veel cccam providers voor zo €5 per jaar
Sorry voor de late reactie.
Maar ik had al op Aliexpres gezocht maar met die zoek term geen c-line aanbieder gevonden.
Mocht iemand mij verder kunnen helpen ik weet niet of je hier ook voor een link mag vragen anders graag een link.

Ok sorry bij deze.
Graag hulp dan voor zover die is toegestaan op dit forum a.u..b.
Wil hier toch nog eens op terugkomen.
Ik mag blijkbaar niet vragen naar een C-line terwijl ik voor IPTV bedolven wordt met aanbieders op deze site ?
Graag wat het verschil is dat het ene wel mag maar het andere niet (puur ter info doe er verder niet moeilijk over)?

Wil hier toch nog eens op terugkomen.
Ik mag blijkbaar niet vragen naar een C-line terwijl ik voor IPTV bedolven wordt met aanbieders op deze site ?
Graag wat het verschil is dat het ene wel mag maar het andere niet (puur ter info doe er verder niet moeilijk over)?
Je vraagt naar een eventuele link dat is verboden ook bij iptv.
Daar wijs ik je alleen op.