Sommige zenders zwart beeld satelliet Dreambox

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Sinds ik verhuisd ben werken sommige zenders niet meer op mijn Dreambox. Voorbeeld zijn de muziek zenders:
You must be registered for see images attach


Ik krijg zwart beeld... Bij signaalzoeker zie ik dat ik gewoon signaal heb. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Heb al opnieuw zenders gezocht, andere CCCAM geprobeerd, herstart maar niks helpt.. :(

You must be registered for see images attach
 
Misschien op onderstaand forum de oplossing?

Zal ik eens rondneuzen.

Ik had net de zender 2 minuten lang op zwart beeld en de zender begint begon opeens met spelen.. Zodra ik de zender eraf haal en opnieuw open is het beeld weer zwart... (MTV 80's lijkt nu gewoon weer continu te werken)
 
Oscam al eens geprobeerd ?

Zijn het zenders die veel gebruikt worden anders kan het door de reshare komen.
 
@Spinix, kijk eens op

Als ik het goed lees dan is deze zender verhuist.

En btw, het maakt niet uit of je Cccam gebruikt of oscam.
 
  • Like
Reacties: Spinix
95 MTV 80s TV 19,2 11973 V 27500 die moet je hebben @Spinix

Of je laad gewoon de juiste kanalenlijst via de image in dan zou alles goed moeten staan zenders zoeken is inprincipe helemaal niet nodig.

En voor bepaalde zenders is Oscam wel nodig maar denk niet dat de chef naar duiste sky e.d. kijkt :)
 
Regelmatig in OpenPli de software updaten.
De zenderlijst van Hans hou je hierbij automatisch actueel.
 
@Lex, en de rest ik moet even iets vertellen, ik ben al een tijdje afgestapt van het kijken via de schotel.

Ik weet ook wel dat er voor de Duitse zenders via Oscam een instelling is om deze te kunnen bekijken.

Ik vond het ruim 20 jaar geleden een prachtige hobby, en heb daar erg veel plezier aan beleefd, en ook anderen plezier aan laten beleven, zeker via MKF, kaartjes open zetten.
Maar die tijd zal nooit meer terug komen op dit gebied.

Het wordt ons eigenlijk veel te makkelijk gemaakt met de IPTV aanbieders. :D
 
Sinds ik verhuisd ben werken sommige zenders niet meer op mijn Dreambox. Voorbeeld zijn de muziek zenders:
You must be registered for see images attach


Ik krijg zwart beeld... Bij signaalzoeker zie ik dat ik gewoon signaal heb. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Heb al opnieuw zenders gezocht, andere CCCAM geprobeerd, herstart maar niks helpt.. :(

You must be registered for see images attach
Ik zou eens oscam gaan gebruiken.
Daar werkt de Cd kaart 100% in.
 
  • Like
Reacties: Spinix