Opgelost Specto (na laden gebeurt er niks)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Nieuwkomer
23 jul 2016
4
1
1
32
Ik hoop dat gebruikers van dit forum deze add-on ook hebben geïnstalleerd, voor de gene die het niet kennen het is een soort van Netflix alleen dan uitgebreider.

Bij mij doet de add-on het niet na behoren, de meeste handelingen geven geen resultaat.
Bijvoorbeeld: Films --> Genres --> Action. Dan komt er heel kort in beeld Working (laden) in beeld, vervolgens gebeurt er niks. De zoek functie in films werkt niet, maar die in serie dan weer wel.

Het kopje Latest Episodes doet het bijvoorbeeld wel, en als ik een willekeurig serie aanklik werkt dit uitstekend.
Als ik filmpje op youtube bekijk, ziet het er allemaal gelikt uit, alleen krijg ik het helaas niet voor elkaar. Na wat research ben ik er tot op heden nog niet uitgekomen. Weet iemand de oplossing ?

Ps, ik heb een Dit is TV box.
Mij dank is groot!!
 
Laatst bewerkt:
Probeer Phoenix latest releases eens, probleem met Exodus is dat het gewoon een lijstje van imdb is maar niet per sé met streams. Dus ze zetten wat posters van films erop en misschien dat er ooit een werkende stream achter komt gehangen , beste kun je eerst op de primewire site kijken of er überhaupt streams van bestaan.

Vandaar dat ik de laatste tijd meer Phoenix gebruik dan Exodus omdat je daar niet eerst een uur lang films uitzoekt en steeds 'no streams available' ziet, maar alleen een lijst met films die écht beschikbaar zijn.
 
Bedankt voor de snelle reacties :)

Ik neem aan dat het niet uit maakt welke skin je gebruikt als je Exodus en of Phoenix als add on wil installeren?
 
en om het nog makkelijker te maken kun je als repo toevoegen en install als zip, in die add on heb je 'browse addons' en daar vind je ook exodus en phoenix (en veel meer) om direct te installeren zonder steeds de repo's toe te voegen en erbij te zoeken. Dus zolang je ares onthoudt vind je altijd de belangrijkste add ons en de repo's worden automatisch toegevoegd.
 
Dank je wel, ik ga er eerdaags even goed voorzitten. Mocht ik er niet uitkomen, doe ik weer graag beroep op de mede-forum gebruikers, wellicht kan ik in de toekomst andere assisteren.
 
  • Like
Reacties: Robert Hans
Dank je wel, ik ga er eerdaags even goed voorzitten. Mocht ik er niet uitkomen, doe ik weer graag beroep op de mede-forum gebruikers, wellicht kan ik in de toekomst andere assisteren.
Max ben je er nog uit gekomen ik heb nl dezelfde problemen met EXodus en ben wel benieuwd of het jou gelukt is. Ik hoor graag van je.
 
Max ben je er nog uit gekomen ik heb nl dezelfde problemen met EXodus en ben wel benieuwd of het jou gelukt is. Ik hoor graag van je.
Ik denk dat je van Max nooit geen antwoord meer krijgt.. als op zijn profiel drukt weet je genoeg.
Exodus heeft momenteel problemen dus even afwachten :)
 
  • Like
Reacties: Robert Hans
Hoi Lex ik heb 2 media spelers waarbij Exodus op één van deze media speler niet goed functioneert. Het gaat om modelnr MXQ android versie 4.4.2
Bij een zwager van mij die Dit is tv heeft functioneerd Exodus wel goed.
Exodus versie die ik heb is 3.1.1 Is er nog een andere mogelijkheid om dit te herstellen.
 
Hoi Lex ik heb 2 media spelers waarbij Exodus op één van deze media speler niet goed functioneert. Het gaat om modelnr MXQ android versie 4.4.2
Bij een zwager van mij die Dit is tv heeft functioneerd Exodus wel goed.
Exodus versie die ik heb is 3.1.1 Is er nog een andere mogelijkheid om dit te herstellen.
Die Android versie van die MXQ is wel erg gedateerd waar je max. 16.1 op kunt draaien.
Ik weet niet of je al met die versie draait? Misschien toch een keer uitkijken naar een andere box :)
 
Die Android versie van die MXQ is wel erg gedateerd waar je max. 16.1 op kunt draaien.
Ik weet niet of je al met die versie draait? Misschien toch een keer uitkijken naar een andere box :)
Het probleem is opgelost, ik heb de Exodus verwijderd. De volgende dag heb ik Exodus weer geinstalleerd en nu doet hij het weer goed :)
 
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.