Sport365 nothing to play melding

pvdleur

Forumlid
2 feb 2019
9
0
1
77
Kijk altijd in Kodi via dutch sport streams en sport365 naar wedstrijden.
Sinds afgelopen Zondag krijg ik steeds de melding there is nothing to play
Wat is er mis?
Op mijn desktop werkt sport365 wel goed.
 
Bij mij ook. Als ik op de addon klik, krijg ik 3 puntjes. Verder niets.
Post automatically merged:

Sport365 doet het nu weer. De live streamlist is nu beschikbaar. Ik keek net een stukje ADO-Heracles. Het beeld is wel af en toe schokkerig.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij ook. Als ik op de addon klik, krijg ik 3 puntjes. Verder niets.
Post automatically merged:

Sport365 doet het nu weer. De live streamlist is nu beschikbaar. Ik keek net een stukje ADO-Heracles. Het beeld is wel af en toe schokkerig.
Hier nog steeds niet.
Krijg wel de wedstrijden te zien en ook de streams.
Wanneer ik op een stream klik krijg ik nog steeds de melding ther is nothing to play.
 
Hier wekt het gewoon heb je pas iets veranderd op je box toevallig ?
Anders keer eraf en terug zetten die addon.
 
Nee niets veranderd.
Vorige week zaterdagavond nog een wedstrijd bekeken maar zondag middag werkte het niet meer.
Heb DSS op een smart tv
Post automatically merged:

Hier wekt het gewoon heb je pas iets veranderd op je box toevallig ?
Anders keer eraf en terug zetten die addon.
Weet niet meer welke addon ik hiervoor moet gebruiken.
Is alweer een tijdje geleden dat ik DSS op de smart tv geïnstalleerd heb.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf de Sport365 addon geïnstalleerd uit de Cherry repo. Dus zonder DSS te installeren. Heb net nog even een stukje wedstrijd gezien dus de add-on werkt nog steeds.
 
ook deze addon werkt na een aantal dagen niet meer
ook niet na opnieuw installeren
Klopt ik had absolut er eens op gezet om te testen maar je krijgt sinds gisteren een foutmelding.
Gebruik je kodi 18 misschien dat het daar aan ligt ik zie sport365 ook niet in de repo van trending staan met kodi18 ?
 
Laatst bewerkt:
Ligt er gewoon dat de Sports365 website wijzigingen heeft aangebracht. Doet het gewoon weer als je de bestanden aanpast op de juiste manier of Google je beste vriend gebruiken.
 
ben nog maar een beginner, heb al wat gegoogled maar weet echt niet hoe je bestanden aan kunt passen
Hoef je niet zelf te doen dat doen de addon makers gewoon even afwachten.
En mocht je echt iets willen zien pak een tablet of foon of desktop en ga naar de sport365 website .