Sport365

16 jul 2018
176
3
Sport365 is een Kodi add-on die sport streams van een bekende IPTV website haalt.
The Sport365 Kodi addon is a unique live sports streaming addon. It is one of the only active live sports addons that does not rely on SportsDevil, Plexus, or Live Resolver. The scraper code for Sport365 is custom built for the addon. For this reason, Sport 365 appears to be a real winner.
Verder lezen...

Laatst bewerkt door een moderator:

Henk Broeks

Actief
21 jul 2017
46
15
Twente
Hallo allemaal ik heb sinds een paar weken problemen met sport365 dus wel een keuze kunnen maken welke wedstrijd je wilt zien maar als je die aan klikt krijg ik een foutmelding.
Ik draai kodi 18.2 Leia op een raspberry.
Ben ik de enige gebruiker die problemen hiermee heeft of zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?
Het heeft altijd goed werkt.

Henk

Laatst bewerkt:

runnegate

Forumlid
22 dec 2017
5
1
Hoi je bent niet de enige. k,heb het zelfde en het duurt al weken lang !! geldt trouwens ook voor sportowa tv
ook ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen.

runnegate

Forumlid
22 dec 2017
5
1
Hoi, Sport365 en Sportowa tv werken weer . vraag niet hoe niets veranderd gelukkig weer beeld.

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.561
713
Gisterenavond deed hij het nog maar vannacht om 3:00 met de f1 nog eens geprobeerd echter foutmelding.

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.561
713
Is er inmiddels meer bekend of dat deze addon uberhaupt nog wel gaat werken.
Overigens via de website werkt het ook niet.
Je kan in zowel addon en op de site wel een een item kiezen maar verder dan dat niet.....