Sport365

Add-on Scrapper

Forumlid
16 jul 2018
7
4
1
Sport365 is een Kodi add-on die sport streams van een bekende IPTV website haalt.
The Sport365 Kodi addon is a unique live sports streaming addon. It is one of the only active live sports addons that does not rely on SportsDevil, Plexus, or Live Resolver. The scraper code for Sport365 is custom built for the addon. For this reason, Sport 365 appears to be a real winner.

Verder lezen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal ik heb sinds een paar weken problemen met sport365 dus wel een keuze kunnen maken welke wedstrijd je wilt zien maar als je die aan klikt krijg ik een foutmelding.
Ik draai kodi 18.2 Leia op een raspberry.
Ben ik de enige gebruiker die problemen hiermee heeft of zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?
Het heeft altijd goed werkt.

Henk
 
Laatst bewerkt:
Hoi je bent niet de enige. k,heb het zelfde en het duurt al weken lang !! geldt trouwens ook voor sportowa tv
ook ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen.
 
Hoi, Sport365 en Sportowa tv werken weer . vraag niet hoe niets veranderd gelukkig weer beeld.
 
Hoi, Sport365 en Sportowa tv werken weer . vraag niet hoe niets veranderd gelukkig weer beeld.
Klopt heeft een update gehad via "bugatsinho repo" toevallig gisteren al gezien.. Vergeten te melden hier... ??
 
Gisterenavond deed hij het nog maar vannacht om 3:00 met de f1 nog eens geprobeerd echter foutmelding.
 
Is er inmiddels meer bekend of dat deze addon uberhaupt nog wel gaat werken.
Overigens via de website werkt het ook niet.
Je kan in zowel addon en op de site wel een een item kiezen maar verder dan dat niet.....
 
Je moet de addon niet zien als in je krijgt een zenderlijst waar tussen je kan zappen maar als een streaming addon op het moment dat er een activiteit is voetbal hockey cricket ect.... komen er streams beschikbaar daar tussen kunnen dan evt bepaalde zenders zitten waarvan je content zoekt.
F1 bijvoorbeeld komen de trainingen en qualificaties via sky beschikbaar de wedstrijd kun je dan wel weer via ziggo zien.
Dus het is even uit proberen maar de addon zelf werkt niet echt meer volgens mij via de website kom je er wel.
 
Mijn ervaring is ook negatief. Eigenlijk met alle sport addons. Geen enkele werkt bij mij. Ook Sport 365 geprobeerd gister maar helemaal niks...Sportdevil idem. 0,0 beeld. Is er eigenlijk iemand die positieve ervaringen hiermee heeft en zo ja...met welke addon was dat ? :)
 
Mijn ervaring is ook negatief. Eigenlijk met alle sport addons. Geen enkele werkt bij mij. Ook Sport 365 geprobeerd gister maar helemaal niks...Sportdevil idem. 0,0 beeld. Is er eigenlijk iemand die positieve ervaringen hiermee heeft en zo ja...met welke addon was dat ? :)
Probeer sportowa tv eens, of rising tides