Sportuitzendingen via IPTV

deze bevriezen ?
Een beetje meer uitleg zou wel handig zijn, waar heb je het over?

Misschien kan je vermelden in welke addon, welke stream je problemen oplevert. En dan kunnen andere leden eens testen of het probleem bij u ligt of misschien gewoon bij de stream zelf.

Of heb je het over een betaalde iptv lijn? Dan kan je vermelden welke provider je hebt, misschien zijn er leden die daar dan kunnen op inpikken.

Als je wat meer info kan geven help je ons jou te helpen.

Ik neem trouwens aan dat je kodi Leia bedoelde in de titel ipv leica.
 
  • Like
Reacties: Slikt en Lex
Een beetje meer uitleg zou wel handig zijn, waar heb je het over?

Misschien kan je vermelden in welke addon, welke stream je problemen oplevert. En dan kunnen andere leden eens testen of het probleem bij u ligt of misschien gewoon bij de stream zelf.

Of heb je het over een betaalde iptv lijn? Dan kan je vermelden welke provider je hebt, misschien zijn er leden die daar dan kunnen op inpikken.

Als je wat meer info kan geven help je ons jou te helpen.

Ik neem trouwens aan dat je kodi Leia bedoelde in de titel ipv leica.
Post automatically merged:

in moddro worldIPTV/kodi 18 adon
 
Lees dit topic eens door... Leuke iptv aanbieders voor relatief weinig....

 
Je kan ook eens de sportowa addon bekijken, is gratis, dus moet je wel zelf wat moeite doen om een goede stream te vinden, maar voor de populaire sporten zijn er altijd wel meerdere streams om uit te kiezen
 
  • Like
Reacties: GoShow
Een beetje meer uitleg zou wel handig zijn, waar heb je het over?

Misschien kan je vermelden in welke addon, welke stream je problemen oplevert. En dan kunnen andere leden eens testen of het probleem bij u ligt of misschien gewoon bij de stream zelf.

Of heb je het over een betaalde iptv lijn? Dan kan je vermelden welke provider je hebt, misschien zijn er leden die daar dan kunnen op inpikken.

Als je wat meer info kan geven help je ons jou te helpen.

Ik neem trouwens aan dat je kodi Leia bedoelde in de titel ipv leica.
Sorry Dominique ? inmiddels al meerdere malen de topictitel aangepast en de boel verplaatst zodat jouw verhaal wat knullig overkomt! Maar beste mensen dat is dus mijn schuld ?
 
  • Grappig
Reacties: Dominique DB