Spotlite opent niet meer na provider verandering

fluppeke

Expert
10 sep 2017
253
50
16
Ik ben van hitnews (http)naar Premiumize (https) overgeschakeld en nu opent Spotlite niet meer.
De nieuwe provider ondersteund geen "XHDR" en kan geen reacties ophalen
Kan ik daar iets aan doen?
 
Kijk eens hieronder de sunny topic Reactie #11;) Features !

downloaden gratis vpn 500 gieg cloud opslag kodi verbinding e.a.
 
Laatst bewerkt:
Oké reden dat ik het vraag is omdat xhdr probleem met het weg schrijven te maken kan hebben eweka gebruikers hadden hier ook last van.

Anders spotnet classis van @mesa57 nemen.
 
Bedankt die was mij al een hele tijd bekend. Is zelfs nog iets completer dan spotlite maar de skin vind ik niet zo handig dan spotlite.
 
Bedankt die was mij al een hele tijd bekend. Is zelfs nog iets completer dan spotlite maar de skin vind ik niet zo handig dan spotlite.

Ja inderdaad de layout kon beter. Misschien off topic maar hoe bevalt premiumize mee met usenet zoals retentie en DMCA take downs? Ik gebruik nu 5 euro usenet als provider en ben daar dik tevreden mee. Handige van premiumize dat ze alles in een pakket hebben.
 
Ja inderdaad de layout kon beter. Misschien off topic maar hoe bevalt premiumize mee met usenet zoals retentie en DMCA take downs? Ik gebruik nu 5 euro usenet als provider en ben daar dik tevreden mee. Handige van premiumize dat ze alles in een pakket hebben.

Werkt perfect, retentie is goed en dmca is iets wat je niet oplost met een provider. Wat het uniek maakt is dat je premiumize kunt laten downloaden naar hun cloud met 70 MB/s!! Vervolgens kun je deze stream met kodi bekijken als je Gaia of de premiumize addon gebruikt. Stream bekeken delete of bewaren is aan jou. Je hebt 500Gb cloud opslag. Verder zit er een debrid en vpn service inbegrepen. Al met al, werkt top.
 
  • Like
Reacties: fulvio91
Bedankt voor de info, lijkt mij wat voor de toekomst. Ga wachten tot mijn abbos bij verschillende diensten aflopen en zeker premiumize in overweging nemen.
Wat betreft dcma is afhankelijk waar de nieuwsservers van uw provider staan, liggen deze in de USA heb je er meer last van. Spreek van persoonlijke ervaring.
Had vroeger Astraweb amerikaanse provider en tegelijkertijd 5eurousenet een europese provider. Sommige dingen kon ja al na een dag niet meer downloaden bij Astraweb en bij die europese heb ik er geen last van.
Nu weet ik niet waar premiumize zijn nieuwsservers staan, daarom mijn eerdere vraag.