SSIPTV werkt niet meer op LG TV

René K.

Forumlid
26 apr 2019
5
1
On eens te proberen heb ik een tijdje geleden de app SSIPTV op m'n smart tv geïnstalleerd. In eerste instantie werkte het, echter van de ene op de andere dag krijg ik bij iedere zender de melding dat deze niet af te spelen is. Iemand enig idee....?

René K.

Forumlid
26 apr 2019
5
1
Ik weet niet hoe dit te testen op m'n telefoon. Ik heb begrepen dat dit wel mogelijk is op de PC middels VLC player?...

Vasqure

Gevorderd
17 jan 2018
115
54
VLC kan je het ook testen inderdaad, als het goed is heb je een m3u bestand gehad die er ongeveer zo uit ziet:
Als je deze openend met VLC player ( kan soms even duren ligt er een beetje aan hoe groot deze is) zou die als het goed is je kanalen moeten gaan afspelen.
Op je telefoon kan je vb. Perfect player (android), GSE iptv (android,ios) gebruiken om een m3u bestand te openen en om te kijken of het werkt.

René K.

Forumlid
26 apr 2019
5
1
VLC kan je het ook testen inderdaad, als het goed is heb je een m3u bestand gehad die er ongeveer zo uit ziet:
Als je deze openend met VLC player ( kan soms even duren ligt er een beetje aan hoe groot deze is) zou die als het goed is je kanalen moeten gaan afspelen.
Op je telefoon kan je vb. Perfect player (android), GSE iptv (android,ios) gebruiken om een m3u bestand te openen en om te kijken of het werkt.
Heb het getest op de PC middels VLC player en daar werkt het wel, blijf het vreemd vinden. Is het misschien geblokkeerd door m'n provider?..

Vasqure

Gevorderd
17 jan 2018
115
54
Als je bent geblokkeerd door je provider kan je je m3u niet meer downloaden. Dus dat lijkt me niet.
Als je zegt dat het wel in VLC werkt ligt het waarschijnlijk aan de app die je gebruikt.
Misschien kan je een andere app testen op je TV?