Star Trek: Discocery

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
You must be registered for see images


Ik ben normaal niet zo'n fan van Star Trek aangezien ik Star Trek: Enterprise niet heel bijzonder vond maar Star Trek: Discovery is echt goed, ik was meteen na de eerste aflevering verkocht.

You must be registered for see medias

Ik kijk via Netflix, elke maandag komt er een nieuwe aflevering, helaas is maandag 12 februari alweer de laatste aflevering van dit seizoen. :(
 
  • Like
Reacties: Micko en BenBem
Ik ben wel van de Star Trek. The Next Generation, Voyager, Deep Space Nine, Enterprise...allemaal gezien. De oude vind ik trouwens wel danig minder...daar heb ik het niet zo op.
Dit is wel echt something else! Ongelofelijk zeg.... wel gaaf, maar lang niet voor iedere Trekkie weggelegd!
 
  • Like
Reacties: Spinix en Micko
Net de seizoensfinale gekeken op Netflix. Voor de old school Trekkies (Ben ik geen 1 van trouwens) wordt het laatste gedeelte echt geweldig denk ik.
 
Net de seizoensfinale gekeken op Netflix. Voor de old school Trekkies (Ben ik geen 1 van trouwens) wordt het laatste gedeelte echt geweldig denk ik.
Ik ben wel van de old school en er zijn goede series geweest en wat mindere. Persoonlijk vind ik dit een van de beste, geweldig.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Staat nog in de planning. Heb wel es het gevoel tijd te kort te hebben om alles te zien.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Je had natuurlijk geen tijd omdat je westworld had gekeken;)

Daar wordt idd op dit moment druk aan gewerkt om seizoen 1 eerst helemaal te zien. Maar er gaat ook zoveel vrije tijd zitten in het klussen voor de baas. Leuk zo'n hobby, maar best wel tijdrovend. ?
 
Tijdsprobleem is hier ook bekend. Voor mij is versneld afspelen een uitkomst. Is in het begin wel wennen maar ik kan nu iedere avond 6 afleveringen bekijken i.p.v. 3. Ondertiteling synchroon laten lopen lukt alleen niet altijd. :)
 
  • Like
Reacties: Shaman en Spinix
Probeer het zelf nu op meerdere schermen tegelijk. TV, laptop en telefoon. Kan ik 3 afleveringen tegelijk kijken. En loop je ook niet tegen een ondertitel probleem aan. ?
 
3 afleveringen tegelijk kijken geeft juist een heel aparte beleving van de serie. Vooral als je ze dan ook in volstrekt willekeurige volgorde afspeelt. Je ziet bv dat er problemen worden opgelost waarvan je niet eens wist dat ze bestonden. Dit omdat je die aflevering nog niet hebt gezien. En echt pas aan het einde van de serie, als je alle afleveringen hebt gezien, snap je pas echt waar het allemaal om draait. Zoals gezegd, een heel aparte beleving. ???
 
  • Like
Reacties: Spinix en Micko
3 afleveringen tegelijk kijken geeft juist een heel aparte beleving ???.waar om niet -achterstevoren kijken de aparte beleving is nog aparter:)
 
staat bij mij op de planning, maar vrees dat ik weinig tijd ga hebben om hem snel te bekijken staat zo een 200 tal afleveringen achter met al mij series die ik volg