Start problemen met kodi als beginneling

hermantel

Nieuwkomer
30 dec 2018
2
0
1
54
Hallo. Ben een newbe. Heb elekronica achtergrond en heb als hobby satteliet vu+ daarnaast nvidea shield. Tablet. Heb kodi 17.6 android net geinstalleerd en probeer het werkend te krijgen. Zoals iptv en films. Best lastig want geen enkeke tv app werkt bij mij. Zoek me suf naar werkende url links. Frustrerend. Ook films op youtube met url links werken niet meer. Verwijjder ze dan zou ik zeggen. Grappenmakers. Heb je alles ingetikt krijg je melding download error tijdens install. Pff. Misschien hebben jullie suggestie? Bedankt en fijne oudejaarsavond vast en voorspoedig en gezond 2019 aan iedereen

Groetjes herman
 
...... en je zou deze eens kunnen doorlezen.

https://kodi-forum.nl/threads/add-ons-zoeken-en-installeren-binnen-kodi.5410/

De daar gebruikte addons en Repo's zijn wat achterhaald. Zie ze dus alleen als voorbeeld. En ga eens op zoek naar een makkelijk te installeren add-on. Probeer eens The Resistance add-on uit de Goldengun repository. Een add-on zonder veel toeters en bellen, goed voor films en series.

Linken zijn helaas niet toegestaan, dus Google is je beste vriend.

Succes.
 
@hermantel

Hoi Herman,
Wat vervelend dat je het niet werkend kunt krijgen, maar ik zie ook een aantal zaken die mij niet helemaal duidelijk zijn...

Je geeft aan dat je geen tv-addon werkend krijgt, welke bedoel je?
Verder zie ik staan dat je op zoek bent naar url-links, bedoel je m3u-links?

Voor Kodi zou ik als beginner proberen de IPTV Simple PVR Client te installeren, deze zit in de KODI repos.
Wat betreft de benodigde m3u-links, de op internet vrij verkrijgbare werken vaak niet, vraag bij een IPTV provider een 24-uurs testlijntje aan - deze zijn over het algemeen gratis en geven een indruk wat je kunt verwachten.

Mocht je meer uitleg willen, geef de medeforumleden even de tijd, we zijn niet altijd online ;-)

Groetjes
Kobus...
 
  • Like
Reacties: Reidinga