STB blocked

10 aug 2018
1
0
Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier en heb sinds gisteren een probleem met mijn MAG256 box.

Sinds eergisteren werkte alles prima (HIPTV), echter na een software update kreeg ik de melding:

STB is blocked
Please call your provider

Nou, deze kan niet gebeld worden en heb ook al diverse pagina's gegoogled om tot een oplossing te komen, maar geen resultaat.

Ook diverse free trials geprobeerd van andere aanbieders, echter steeds kwam dezelfde melding terug.

Ik heb een jaarabonnement bij HIPTV en deze loopt to Dec2018, dus daar kan de oorzaak niet liggen.

Iedere tip is van harte welkom.

Alvast bedankt en de groeten.

BaZnGa__

Gevorderd
29 okt 2016
75
36
Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier en heb sinds gisteren een probleem met mijn MAG256 box.

Sinds eergisteren werkte alles prima (HIPTV), echter na een software update kreeg ik de melding:

STB is blocked
Please call your provider

Nou, deze kan niet gebeld worden en heb ook al diverse pagina's gegoogled om tot een oplossing te komen, maar geen resultaat.

Ook diverse free trials geprobeerd van andere aanbieders, echter steeds kwam dezelfde melding terug.

Ik heb een jaarabonnement bij HIPTV en deze loopt to Dec2018, dus daar kan de oorzaak niet liggen.

Iedere tip is van harte welkom.

Alvast bedankt en de groeten.
Zelf geen ervaringen met HIPTV, maar heb je wel de portal van HIPTV op je MAG box neergezet, en je MAC address toegevoegd aan je dashboard?
Grote kans dat het daar aan ligt.

Daarnaast kan je zelf checken of je lijn nog actief is door je m3u lijn te laten afspelen via VLC.